بازدید سرزدهی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از مرکز ۲۰۲۰ مالک اشتر تهران
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بازدید سرزده از مرکز ۲۰۲۰ مالک اشتر تهران، با تاکید بر برخورد مناسب و همراه با احترام با مشتریان، افزود: یکی از پایه های اساسی مشتری مداری پاسخگویی صریح و شفاف به مشتریان است.
به گزارش سیتنا به نقل از سایت شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری صبح امروز دوشنبه ۲۰ خردادماه به صورت سرزده از مرکز ۲۰۲۰ و امور مشتریان مرکز تلفن مالک اشتر و قسمت های مختلف آن بازدید و از جزئیات و روند پاسخگویی در این مرکز به منظور تحقق رضایت مشتریان، آگاه شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تشکر از پیگیری و دقت نظر همیشگی وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با پیگیری مطالبات مردم در راستای اصلاح وضعیت پاسخگویی ۲۰۲۰ اظهارداشت : تلاش و عزم همیشگی شرکت مخابرات ایران و مدیران آن بر ای بهبود شرایط و کاهش گلایه ها در اینگونه موارد است.
مجید صدری با اشاره به اهمیت پاسخگویی در حداقل زمان ممکن و جلب رضایت مشتریان در تحقق ارتباطی فراگیر افزود: تعامل دوسویه با مشتریان و شفافیت در پاسخگویی صحیح در جهت تحقق رضایت مشتریان از اهداف اصلی و اساسی منجر به مشتری مداری در شرکت مخابرات ایران است.
در این بازدید کارکنان قسمت های مختلف مرکز نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداخته و از توجه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به کارکنان رسمی، پیمانکاری وقراردادی در جهت رفع مشکلات و دغدغه های خود تشکر و قدردانی کردند.
گفتنی است مرکز تماس ۲۰۲۰ مالک اشتر به طور شبانه روزی پاسخگوی مشتریان می باشد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید