کدخبر :2292 پرینت
12 اردیبهشت 1391 - 20:49

ارسال پیامک‌ها و ایمیل‌های جعلی برای کنکوری‎های دانشگاه آزاد!

متن خبر

به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به تازگی یک سری پیامک و پست الکترونیک برای داوطلبان کنکورهای این دانشگاه ارسال شده که پس از شناسایی، متخلفان دستگیر و تحویل مراجع انتظامی شدند.

به گزارش سیتنا به نقل از دریچه خبر ، مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که این مرکز هیچ گونه پیامک و یا پست الکترونیکی برای داوطلبان شرکت کننده در کنکورهای این دانشگاه ارسال نمی کند و هر گونه اطلاع رسانی به داوطلبان تنها از طریق پایگاه اطلاع رسانی این مرکز و مراجع رسمی اعلام می شود.

عبدالله سجادی جاغرق درباره این موضوع اعلام کرد برخی افراد شاید به علت مشکلات شخصی که با برخی داوطلبان کنکور دارند برای آنها پیامک‎هایی از طریق اینترنت ارسال می کنند که مرکز آزمون دانشگاه بلافاصله با شناسایی این افراد آنان را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرد.

وی با اشاره به محتوای این پیامک‎ها اظهار داشت: به عنوان مثال محتوای برخی از این پیامک‌ها نداشتن امکان شرکت در کنکور و ناقص بودن اطلاعات کنکوری‎ها بوده است.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: این پیامک‎ها به طور مداوم توسط مرکز آزمون رصد می‎شود و متخلفین به مراجع نظامی تحویل داده می شوند.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.