کدخبر :2265 پرینت
11 اردیبهشت 1391 - 09:08

دو انتصاب جدید در گروه تعاونی پیشگامان

متن خبر

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل در احکامی جداگانه مدیر امور مجامع و دبیر جلسات شرکت‏های گروه پیشگامان و سمت مدیر امور تشکیلات و روشها و منابع انسانی گروه پیشگامان را منصوب کرد. 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی گروه پیشگامان، محمد رضا رضائی نژاد رئیس هیات مدیره و مدیرعامل در احکامی جداگانه محمود دانافرد را به عنوان مدیر امور مجامع و دبیر جلسات شرکت‏های گروه پیشگامان و مهدی مهاجرانی را به عنوان مدیر امور تشکیلات و روشها و منابع انسانی گروه پیشگامان  منصوب کرد.

 

رضایی نژاد در حکم محمود دانافرد آورده است: طبق تصمیم متخذه و به موجب این ابلاغ به سمت مدیر امور مجامع و دبیر جلسات شرکتهای گروه پیشگامان منصوب می شوید . لازم است با برنامه ریزی دقیق و زمان بندی نسبت به تشکیل مجامع شرکتهای گروه در موعد مقرر اقدام و پیگیری لازم را در سازمانها و ارگانهای مربوطه به عمل آورید .

 

همچنین در حکم مهدی مهاجرانی آمده است:  طبق تصمیم متخذه و به موجب این ابلاغ به سمت مدیر امور تشکیلات و روشها و منابع انسانی گروه پیشگامان کویر منصوب می شوید ، لازم است سریعاً بابرنامه ریزی دقیق و زمان بندی نسبت به اجرای طبقه بندی مشاغل و اصلاحیه احکام پرسنلی طبق مقررات و موازین جاری اقدام لازم مبذول فرمائید . بدیهی است مدیران محترم شرکتها و مسئولین واحدها همکاری لازم را با شما به عمل خواهند آورد . توفیق شما را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.