گامهای اساسی شیائومی برای تسخیر بازار اروپا
شرکت چینی شیائومی سازنده انواع گوشیهای هوشمند قصد دارد، برای تسخیر بازار تلفن همراه اروپا گامهای اساسی بردارد و تعداد فروشگاههای خود در اروپا را سه برابر کند.
به گزارش سیتنا به نقل از سی جی تی ان، شیائومی میگوید، تا قبل از پایان سال 2019 این هدف را عملیاتی کرده و تعداد فروشگاههای خود در اروپا را از 50 واحد به 150 واحد میرساند.
شیائومی در سه سال اخیر توانسته محصولات خود را به 80 کشور جهان صادر کند. حضور در بازار فرانسه، اسپانیا و ایتالیا از جمله اهداف محقق شده شیائومی است و حالا این شرکت برای حضور گسترده تر در مرکز و شرق اروپا برنامهریزی میکند.
تعداد گوشیهای عرضه شده شیائومی در بازار اروپا در سه ماهه چهارم سال 2018 به 3.4 میلیون واحد رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 62 درصد افزایش نشان میدهد. البته شیوآمی در بازار اروپا با رقبایی همچون اپل، سامسونگ، هواوی، اچ دی ام گلوبال و غیره مواجه است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید