راهاندازی CRM جامع تلفن ثابت در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خبر داد: توانستیم بعد از دو سال تلاش سیستم جامع ارتباط با مشتریان تلفن ثابت (CRM) را در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور راه اندازی کنیم.
متن خبر
به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، سیدمجید صدری توئیت کرد:
خوشبختانه به همت کارشناسان و متخصصان مخابرات ایران توانستیم بعد از دو سال تلاش سیستم جامع #ارتباط_با_مشتریان تلفن ثابت (#CRM) را در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور راه اندازی کنیم. از این پس عملکرد و کارکرد مشترکان بصورت یکپارچه و متمرکز مدیریت می شود.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید