کدخبر :2232 پرینت
09 اردیبهشت 1391 - 11:55

شنود مکالمات تلفنی فیلمسازهای منتقد در آمریکا

متن خبر

«مایکل مور» کارگردان آمریکایی برنده نخل طلا اعلام کرد، اطمینان دارد مکالمات تلفنی او از سوی دولت آمریکا شنود می شود.

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، «مایکل مور» که از منتقدین سرسخت سیاست های دولت آمریکا محسوب می شود، در حاشیه جشنواره فیلم تریبکا گفت: تصور می کنم هر زمان که با تلفن صحبت می کنم و یا از طریق اینترنت ایمیلی ارسال می کنم، توسط سرویس های امنیتی آمریکا کنترل می شود.

وی با اشاره به رسوایی شنود تلفنی که برای سرویس خبری انگلستان به وجود آمد، اطمینان داد شبکه خبری «فاکس نیوز» آمریکا نیز دچار این رسوایی خواهد شد.

مایکل مور در این باره اعلام کرد: بسیار علاقه مندم ببینم برای فاکس نیوز و شنود تلفنی آن چه سرنوشتی پیش خواهد آمد. نمی توانم باور کنم که این رسوایی فقط در انگلستان بوده و مطمئناً در آمریکا نیز چنین اتفاقی در حال وقوع است.

به گزارش روزنامه گاردین، «سوزان ساراندون»، بازیگر نامدار هالیوودی و برنده جایزه اسکار نیز که به همراه مایکل مور در این گفت وگو حضور داشت اعلام کرد، آنها از سوی آژانس های امنیتی دولت آمریکا تحت کنترل قرار دارند. ساراندون با اظهار اینکه مکالمات تلفنی او ضبط می شود اعلام کرد، هفته آینده قرار است به کاخ سفید برود، اما هیچ کنترل امنیتی از او انجام نشده و این نشانه آن است که دولت آمریکا او را کاملاً زیر نظر دارد.

انتهای پیام
 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.