کدخبر :222694 پرینت
02 دی 1397 - 23:49

پاسخگویی ماهیانه به حدود ۴۰ میلیون تماس از طریق ۱۱۸ در سراسر کشور

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح وضعیت پاسخگویی در مراکز ۱۱۸، گفت: سامانه ۱۱۸ به صورت ماهانه و میانگین در حدود ۴۰ میلیون پاسخگویی ثبت شده دارد که بازویی کارآمد در برقراری ارتباطی فراگیر با تمام مشتریان در اقصی نقاط کشور هستند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری با تشریح جزئیات پاسخگویی در سامانه ۱۱۸ گفت: دو هزار و ۵۹۸ پرسنل پاسخگوی مراکز ۱۱۸ در کل کشور با تلاش فراوان و مسئولیت پذیری کامل، به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم بوده و به عنوان یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین مراکز تماس مخابراتی با حداکثر کارآیی فعالیت می کنند که این امر به جز با تلاش فراوان نیروهای متهعد شاغل در این مراکز ممکن نیست.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه با تشریح انواع کدهای مخابراتی به عنوان سریع ترین راه برای کسب اطلاعات دقیق و دریافت خدمات مخابراتی، تجمیع کدها و مراکز تماس به منظور تسریع و یکپارچه سازی در ارائه خدمات و پاسخگویی را به عنوان یکی از مهم ترین اولویت های شرکت مخابرات ایران عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سامانه های پاسخگویی مخابرات، بازویی کارآمد در برقراری ارتباطی فراگیر با مشتریان در سراسر کشور هستند، افزود: کد ۲۰۲۰ به عنوان مرکز فروش ، پاسخگویی و پشتیبانی سرویس های شرکت مخابرات ایران به صورت متمرکز و شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان و متقاضیان است.

صدری ادامه داد: هدف از متمرکز کردن این سامانه، سرعت بخشیدن به فرایند پشتیبانی و فروش سرویس هایی مانند اینترنت پرسرعت ADSL و VDSL، تانوما و تلویزیون اینترنتی IPTVو تلفن ثابت بر بستر اینترنت Sip phone است.

وی افزود: در صورت خرابی سرویس اینترنت، مشترکین می توانند به صورت مکانیزه توسط این سامانه، خرابی را ثبت نمایند تا در کوتاه ترین زمان ممکن، کارشناسان مربوطه نسبت به رفع خرابی اقدام نمایند.

صدری در مورد سامانه ۲۰۱۰ نیز اضافه کرد: این سامانه ویژه مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران است و مشتریان عمده مخابرات ایران می توانند از سراسر کشور ضمن تماس با این سامانه اختلالات احتمالی سرویس را ثبت نمایند و از فرایند های فروش، صورتحساب گیری و پشتیبانی و پیگیری مکاتبات سرویس ها مطلع شوند.

وی، صرفه جویی در هزینه ها، امکان پایش شاخص ها، امکان ارزیابی، نظارت و پاسخگویی و همچنین ارتباط مستقیم با مشتریان بزرگ و افزایش رضایتمندی مشتریان تجاری را یکی از مهم ترین شاخصه های راه اندازی سامانه ۲۰۱۰ دانست.

صدری، سامانه ۲۰۱۱۷ را جهت اعلام خرابی مشترکین تلفن ثابت و سامانه ۲۰۰۰ را به عنوان سامانه پرداختی برای تمام قبوض خدماتی از جمله تلفن ثابت و همراه، آب، برق ، گاز و غیره عنوان کرد و افزود: با استفاده از سامانه ۲۰۰۰ ، هم میزان تردد و پرداخت های حضوری کم شده و هم پرداخت قبوض در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد که به عنوان یکی از بهترین راه های پرداخت های غیر حضوری در ایفای نقش های مسئولیت های اجتماعی شرکت موثر است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان پاسخگویی دقیق و ارائه سرویس بهتر به مشتریان را از اهداف اصلی راه اندازی سامانه های پاسخگویی عنوان کرد و افزود: حرکت به سمت یکپارچگی و محدود کردن تعداد کدها و متمرکز کردن مراکز تماس و پاسخگویی شرکت در کل کشور با هدف افزایش کیفیت پاسخگویی در بخش های مختلف در حال انجام است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.