کدخبر :214243 پرینت
23 خرداد 1397 - 10:06
مهندس صدری در پنجمین ملاقات عمومی با کارکنان:

توجه به منافع تمام ذی‌نفعان شرکت، اولویت اصلی شرکت مخابرات ایران است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پنجمین دیدار عمومی با کارکنان، با اشاره به اهمیت توجه به منافع تمام ذی‌نفعان، اظهار کرد: تحقق رضایت مندی کارکنان، پیش‌نیاز توسعه شرکت مخابرات ایران است.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، جمعی از کارکنان شرکت مخابرات ایران اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری و همچنین بازنشستگان شرکت با مدیرعامل شرکت مخابرات، دیدار و به‌صورت جداگانه، نقطه نظرات و درخواست‌های خود را با مهندس سید مجید صدری مطرح کردند.

مهندس سیدمجید صدری نیز در فضایی صمیمی به‌صورت جداگانه با هریک از مراجعه‌کنندگان، ملاقات و در هر مورد با توجه به موضوع، دستور بررسی و رسیدگی را صادر کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در این ملاقات ها ضمن تأکید مجدد بر برگزاری مداوم جلسات و دیدارهای عمومی با کارکنان در سراسر کشور توسط مدیران مناطق، اضافه کرد: علاوه بر روندهای اداری موجود، در این دیدارها پیشنهادات و انتقادات کارکنان در حوزه‌های کاری و مخابراتی دریافت شده و به‌منظور حل آن‌ها چاره‌اندیشی‌های لازم صورت می‌گیرد.

مهندس سیدمجید صدری، با آرزوی بهره‌مندی تمام کارکنان از برکات معنوی ماه مبارک رمضان و تبریک عید سعید فطر، تصریح کرد: امسال با در پیش گرفتن روحیه اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی و با تحقق رضایتمندی کارکنان در تلاش هستیم تا به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور در مسیر تحقق مشتری مداری و تعالی تجربه مشتری گام برداریم.

وی، همچنین تأکید کرد: اعتقاد مدیران شرکت مخابرات ایران بر این است که لازمه توسعه زیرساخت‌ها و افزایش کیفیت خدمت‌رسانی، تأمین رضایت کارکنان و توجه به دغدغه‌های حوزه سرمایه انسانی شرکت است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.