کدخبر :213208 پرینت
31 اردیبهشت 1397 - 23:52

500 متخصص حوزه پارک‌های فناوری دنیا به ایران سفر می‌کنند

برای نخستین بار کنفرانس بین المللی پارک ها و مراکز رشد (2018 IASP) به میزبانی ایران برگزار می شود و در این رویداد 500 متخصص حوزه پارک‌های فناوری از سراسر دنیا به ایران سفر خواهند کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، سی و پنجمین کنفرانس بین المللی پارک ها و مراکز رشد (2018 IASP) برای نخستین بار به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار می شود.

علی‌مرتضی بی‌رنگ قائم مقام در امور بین‌الملل و رییس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری در دیدار با مدیرکل انجمن بین‌المللی پارکها و مراکز رشد که به تهران سفر کرده بود، گفت: معاونت علمی از این کنفرانس حمایت معنوی می کند و با وزارت امور خارجه برای تسهیل امور مربوط به مهمانان تعامل خواهد داشت.

لوییس سنز، مدیرکل انجمن بین‌المللی پارکها و مراکز رشد در این دیدار با اشاره به برگزاری سی‌و‌پنجمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌ها و مراکز رشد در ایران، گفت: این دوره از کنفرانس مهم بین‌المللی از تاریخ 2 الی 5 سپتامبر 2018 (11 لغایت 14 شهریورماه سال‌جاری) به میزبانی ایران و در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، مسئولیت برگزاری این رویداد را بر عهده دارد و علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این برنامه می‌توانند به تارنمای آن به نشانی iasp2018isfahan.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.