کدخبر :211127 پرینت
19 فروردین 1397 - 08:47

دغدغه‌ی اصلی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران چیست؟

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: نیروی انسانی امروز و بازنشستگان فردا، هر دو سرمایه تکرار نشدنی سازمان محسوب می‌شوند که جذب توان، استعداد و ظرفیت و پیش از آن جلب رضایت آن‌ها، باید اولویت مهم اقدام و عمل ما باشد تا چشم‌انداز روشنی داشته باشیم و این موضوع همواره دغدغه اصلی مدیریت هست و خواهد بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

در آغازین روزهای سال نو و در دیدار نوروزی با همکاران عزیز در مجموعه مخابرات ایران، مسائل مختلفی مطرح شد و با همراهان خود در شرکت به دیدار نشستم.
شرکت مخابرات ایران در سال جدید همان اهداف تعریف‌شده را پی می‌گیرد و البته امسال با توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی، بیشتر و مصمم‌تر برای حمایت از تولیدات داخلی قدم برمی‌دارد و ناگفته پیداست که به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور، سهم مهمی در تحقق و عملیاتی کردن آن داشته و دارد.
همچون گذشته کیفیت ارائه سرویس و پاسخگویی به مشتریان، سرخط برنامه‌های شرکت است و باید در این مهم و در راستای تحقق شعار سال، با تلاش و تعصب کارکنان سرآمد باشیم که رضایت کارکنان، مشتریان و سهامداران در پیاده‌سازی این امر نهفته است.
ارائه کار خوب، محصول مناسب و رضایت مشتری و در نهایت سودآوری و رضایت سهامداران را به دنبال دارد. پس چرخه و زنجیره تلاش جمعی و مستمر را حفظ می‌کنیم و باز تأکید می‌کنم نیروی انسانی امروز و بازنشستگان فردا، هر دو سرمایه تکرار نشدنی سازمان محسوب می‌شوند که جذب توان، استعداد و ظرفیت و پیش از آن جلب رضایت آن‌ها، باید اولویت مهم اقدام و عمل ما باشد تا چشم‌انداز روشنی داشته باشیم و این موضوع همواره دغدغه اصلی مدیریت هست و خواهد بود.
امسال را با نیرو، اراده، ایده، نشاط و انگیزه مضاعف شروع کنیم و این انرژی مثبت را به اطرافیان خود سرایت دهیم. امیدوارم سالی سرشار از اجرای برنامه‌های عالی برای همه ما باشد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.