کدخبر :2095 پرینت
29 فروردین 1391 - 11:58

مدیر روابط‌عمومی بانک ایران زمین: شیوه‌های اطلاع‌رسانی سنتی، ناکارآمد شده است

متن خبر

مدیرکل روابط‌عمومی بانک ایران زمین گفت: هروز شاهد ناکارآمدی بیشتر شیوه‌های اطلاع‌رسانی سنتی هستیم.
 

به گزارش سیتنا، ابراهیم دربانیان، که به مناسبت در پیش بودن هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک سخن می‌گفت، افزود: بهره‌گیری از روش‌های نوین و ابزارهای الکترونیکی توأم با آموزش‌های لازم به مشتریان و مخاطبان، از موارد اصلی در روابط‌عمومی است.

او با اشاره به اینکه روابط‌عمومی‌ها زمانی می‌توانند در تولید محتوا و توزیع آن به‌طور مؤثر به ایفای نقش بپردازند که مخاطبان نیز همگام با توسعه ارتباطات نوین، ارتقا یابند، افزود: عصر ارتباطات و در شرایطی که اطلاع‌گیری و اطلاع‌رسانی در لحظه انجام می‌شود، روابط‌عمومی‌ها را ناچار ساخته که شیوه اطلاع‌رسانی نوین را جایگزین شیوه‌های سنتی نمایند.
 

مدیر روابط‌عمومی بانک ایران زمین تأکید کرد: استقرار روابط‌عمومی الکترونیک یک الزام محسوب می‌شود.
 

دربانیان به نقش روابط‌عمومی الکترونیک در عرصه درون سازمانی اشاره کرد و گفت: این دانش و ابزار آن، امکان مناسبی برای اطلاع‌رسانی به کارکنان است. سازمان‌ها و نهادهایی که نقش روابط‌عمومی را بدرستی شناخته‌اند، توانسته‌اند از آن بعنوان بازویی مناسب در جهت تحقق اهدافشان بهره گیرند.

 

وی ادامه داد: در چنین مجموعه‌هایی روابط‌عمومی نقش اصلی در فرآیند توسعه سازمان را بر عهده دارد.

این پیشکسوت روابط‌عمومی افزود: برگزاری منظم همایش‌های سالانه روابط‌عمومی الکترونیک به رشد و تعالی روابط‌عمومی‌ها کمک کرده و خواهد کرد. او افزود: برگزاری چنین همایش‌هایی همانند جاری شدن خون تازه در رگ‌های روابط‌عمومی است.
انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.