کدخبر :207165 پرینت
16 بهمن 1396 - 12:38

دلایل برتری ویدئو وال‌های سامسونگ در بازار نمایشگرهای حرفه‌ای

نمایشگرهای حرفه‌ای اسمارت ساینیج چند سالی است که جایگاه خود را به عنوان یکی از کارآمدترین و به‌صرفه‌ترین روش‌های تبلیغات محیطی پیدا کرده‌اند. از میان مدل‌های مختلف این نمایشگرها، ویدئو وال‌ها دستگاه‌هایی هستند که با اتصال تعداد زیادی از آنها می‌توان محتواهای تصویری زنده یا از پیش ضبط شده را به صورت یک تصویر یکپارچه و واحد نمایش داد.

متن خبر

سیتنا - نمایشگرهای ویدئو وال با داشتن ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوع به ابزاری کاربردی برای نمایش تبلیغات و اطلاع‌رسانی در مجتمع‌های تجاری، پاساژها، اتاق‌های کنترل، استودیوهای تلویزیونی، سالن‌های کنفرانس، فرودگاه‌ها و پایانه‌ها و... تبدیل شده‌اند.

سامسونگ الکترونیکس به عنوان پیشگام بازار نمایشگر در سطح جهان، در مجموعه نمایشگرهای حرفه‌ای خود که با نام اسمارت ساینیج شناخته می‌شود، نوع ویژه‌ای از نمایشگرهای ویدئو وال را تولید و عرضه می‌کند.

نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ به دلیل برخورداری از قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته به راهکاری کارآمد برای مراکز اداری و تجاری تبدیل شده‌اند. در این مطلب نگاهی انداخته‌ایم به پنج ویژگی برتر نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ که آنها را از سایر نمایشگرهای موجود در بازار متمایز می‌کند:

اولین ویدئو وال UHD

داشتن صفحه نمایشی چشم‌نواز و جذاب که تصاویر را با همان رنگ‌ها و کیفیت اصلی خود پخش کند، انتظاری است که صاحبان کسب‌وکارها از نمایشگرهای حرفه‌ای به خصوص ویدئو وال‌ها دارند. توقعی که برای مدیران و صاحبان سالن‌های کنفرانس، استودیوهای تلویزیونی، سینماها، مراکز هنری و... ضرورت بیشتری پیدا می‌کند. تمامی این انتظارات در نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ برآورده شده است. ویدئو وال‌های سامسونگ اولین نمایشگرهای ویدئو وال هستند که می توانند در حالت نصب 2x2 رزولوشن اولترا اچ‌دی (UHD) ارائه دهند. رزولوشنی که موجب شده تا ویدئو وال‌های سامسونگ تصاویری را با وضوحی ۴ برابر بیشتر نسبت به مدل‌های مشابه نمایش دهد.

رنگ و لعاب تصاویر مهم‌ترین عامل جذابیت و تاثیرگذاری محتواهاست. در این زمینه صحفه نمایش ویدئو ‌وال‌های سامسونگ قادر است تا بیش از ۱۶ میلیون رنگ را نمایش دهد و با توجه به کنتراست دینامیک 10,0000:1 تصاویر با همان رنگ‌های مدنظر طراح، پخش می‌شود. سطح روشنایی در نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ، با توجه به مدل آن بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ نیت است که آنها را برای پخش محتوا در تمامی محیط‌ها و شرایط نوری مختلف بهینه کرده است.

کیفیت بالای تصویر در نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ امکانی را فراهم کرده تا از این نمایشگرها برای پخش ویدئو در استودیوهای تلویزیونی استفاده شود. از جمله در برنامه «فوتبال ۱۲۰» شبکه ورزش صداوسیما که از این مدل خاص نمایشگرهای حرفه‌ای سامسونگ برای پخش جذاب‌تر ویدئوها کمک گرفته است.

همه‌فن‌ حریف

ویدئو وال‌ها از جمله نمایشگرهای حرفه‌ای هستند که تنها به یک مکان خاص محدود نیستند و می‌توانند اکثر فضاهای داخلی و عمومی را پوشش دهند. در واقع وقتی قرار است که در مجتمع تجاری خود تعداد زیادی از نمایشگرهای ویدئو وال را کنار هم قرار دهید می‌بایست به این نکته توجه کنید که در طول شبانه‌روز نور خورشید و چراغ‌های سالن به صفحه نمایش می‌تابد و ممکن است محتوا به خوبی دیده نشود به همین دلیل لازم است نمایشگری متناسب با محیط کاری خود انتخاب کنید.

صفحه نمایش ویدئو وال‌های سامسونگ به پنل ضد انعکاس نور مجهز است که موجب می‌شود تا در تمام زمان‌ها تصاویر با یک کیفیت مشابه پخش شود.

به جز این، بدنه نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ به شکلی طراحی و ساخته شده که در برابر تغییرات دمایی مقاوم است. این نمایشگر‌ها در دمای صفر تا بالای ۴۰ درجه قادر به فعالیت هستند.

طیف گسترده کسب‌وکارها

نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده که تمامی کسب‌وکارها از پاساژهای تجاری و اتاق‌های کنترل و مانیتورینگ شرکت‌ها گرفته تا استودیوهای تلویزیونی و سالن‌های کنفرانس می‌توانند نیازهای خود را برطرف کنند. به طور مثال در زمانی که نیاز است تا تعداد زیادی از نمایشگرها به یکدیگر متصل شوند، به کمک ضخامت و حاشیه نازک ۳.۵ میلی‌متری نمایشگرها می‌توانید تعداد زیادی از آنها را در کنار هم بچینید و بدون افت کیفیت تصاویر، محتواها را در ابعادی بسیار بزرگ نمایش داد. همچنین که ضخامت نازک بدنه موجب شده تا ویدئو وال‌های سامسونگ در هر فضایی جای بگیرند و جلوه‌ای زیبا و شکیل به آن ببخشند.

علاوه بر این برای محیط‌هایی مانند پاساژهای تجاری یا اتاق‌های مانیتورینگ، قابلیت‌هایی همچون کارکرد ۲۴ ساعته و زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای ویدئو وال‌های سامسونگ کمک می‌کند تا خللی در کار این مراکز به وجود نیاید. پنل نمایشگرهای ویدئو وال از نوع D-LED DID است که مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند و هزینه‌ای کم در عین کارکرد بی‌وقفه برای صاحبان کسب‌وکارها رقم می‌زند.

دقت ۹۰ درصدی کالیبراسون رنگ

نمایشگرهای ویدئو وال سامسونگ از دو فناوری Color Export و Factory Calibration برای کالیبراسیون و نمایش بدون نقص رنگ‌ها بهره می‌برد. ویدئو وال‌ سامسونگ با پشت‌سر گذاشتن فرآیند دقیق تنظیم رنگ در کارخانه، نمایش دقیق رنگ‌ها و پخش تصاویر واضح و شفاف را بدون نیاز به تنظیمات دستی تضمین می‌کند.

ویدئو وال سامسونگ مجهز به چیپ هوشمند ACM است که اجازه می‌دهد کاربر به سادگی به کمک نرم افزار‌ Color Export کالیبراسیون رنگ را به آسانی و در مدت زمان بسیار کوتاه‌تری انجام دهد تا رنگ تصاویر در تمامی نقاط ویدئو وال به صورت یکسانی نمایش داده شود. این کار با دقتی ۹۰ درصدی در سرتاسر نمایشگر صورت می‌گیرد. همچنین به کمک Factory Calibration سامسونگ، برروی ویدئو وال‌ها، پیش از بسته‌بندی و ارسال از کارخانه، تا ۱۲۸ مرحله کالیبراسیون رنگ صورت می‌گیرد تا پس از نصب حداکثر یکنواختی رنگ در سرتاسر ویدئو وال حفظ شود.

مدیریت آسان محتوا

در بخش نمایش و مدیریت محتوا ویدئو وال‌های سامسونگ با ارائه راهکارهای MagicInfo ضمن تسهیل کنترل محتوا برای کاربران، هزینه‌های مربوط به خرید ابزارها و کامپیوترهای جانبی را تا حد زیادی حذف کرده‌اند. با استفاده از دستگاه پخش کننده SBB مجهز به نرم‌افزار MagicInfo S3 کاربران بدون نیاز به کامپیوتر و ابزار جانبی دیگر تنها با اتصال یک USB به نمایشگر می‌توانند محتوای مورد نظر خود را طبق جدول زمان‌بندی پخش کنند.

راهکار MagicInfo Player S3 یکی دیگر از ابزارهایی‌ است که کاربران نمایشگر ویدئو وال سامسونگ در اختیار دارند تا قادر باشند محتواها را با روشی مقرون به صرفه مدیریت و پخش نمایند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.