نتایج دومین نظرسنجی الکترونیکی از کاربران سرویسهای فناوری اطلاعات اعلام شد
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اعلام نتایج دومین دوره اندازه گیری میزان رضایت کاربران حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: در این دوره نظرسنجی که در بازه زمانی اردیبهشت تا پایان آذر 96 انجام گرفته است، شرکتهای شاتل، های وب و آسیاتک از نگاه مشترکان در رتبههای برتر قرار گرفتند.
به گزارش سیتنا، مجید حقی با بیان اینکه نتایج دومین دوره نظرسنجی از مشترکان شرکتهایFCP، FWA و TCI در قالب سامانه الکترونیکی اندازهگیری میزان رضایت کاربران حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات اعلام شد، گفت: در این نظرسنجی دیدگاه کاربران سرویسهای فناوری اطلاعات با شاخصهای کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک مورد سنجش قرار میگیرد.
وی با اشاره به اینکه دومین دوره نظرسنجی مکانیزه از سرویسهای فناوری اطلاعات در بازه زمانی اردیبهشت تا پایان آذر ۹۶ انجام شده است، افزود: در این دوره از نگاه مشترکان شرکتهای شاتل، های وب و آسیاتک در رتبههای برتر قرار گرفتند.
حقی با اشاره به اینکه در این دوره حدود ۱۳ هزار مشترک در نظرسنجی شرکت کردند، اظهار کرد: بیشترین مشارکت در نظرسنجی از سوی مشترکان شرکت شاتل در استانهای تهران و خراسان رضوی، آسیاتک در استان آذربایجانشرقی و داتک در استان تهران و های وب در استان آذربایجانشرقی در سامانه ثبت شده است.
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارزیابی سرویسها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان موثر دانست و تصریح کرد: تمامی کاربران میتوانند از طریق آدرس الکترونیکی http://itmon.cra.ir/satisfaction جزییات نتایج نظرسنجی را مشاهده کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید