کدخبر :205534 پرینت
30 آذر 1396 - 15:20
سخنگوی شرکت مخابرات ایران، اعلام کرد:

ضرورت کاهش مدت زمان مکالمه در شرایط بحرانی/ افزایش تعداد کانال‌های ارتباطی تهران در حوزه‌ی تلفن ثابت و همراه

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به مردم توصیه کرد که برای مدیریت بهتر شبکه‌ی ارتباطی در مواقع بحرانی، طول مدت زمان مکالمه خود را کاهش داده و حتی المقدور از تماس های غیرضرور خودداری کنند.

متن خبر

مهندس "محمدرضا بیدخام" در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا با بیان اینکه زلزله‌ی دیشب که تهران را لرزاند خوشبختانه اختلالی را در شبکه‌ی تلفن ثابت و همراه به وجود نیاورد، گفت: همه‌ی سیستم‌های مخابراتی نرمال بوده و با تمام ظرفیت، پاسخگوی مردم است و مشکلی نداشتیم.

وی افزود: البته با توجه به ترافیک بالا در بعضی نقاط، با اختلالات لحظه‌ای مواجه بودیم که برطرف شد.

بیدخام در عین حال بیان کرد: در مواقع بحرانی، از مردم خواهش می کنیم مدت زمان مکالمه را کاهش دهند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، درباره‌ی تمهیدات و برنامه‌های مخابرات برای مدیریت بحران، توضیح داد: تعداد کانال‌های ارتباطی در حوزه‌ی تلفن ثابت و همراه را افزایش دادیم و این اقدام ادامه دار است که در مواقع بحران اختلالات به حداقل برسد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.