کدخبر :204347 پرینت
08 آبان 1396 - 11:06

فرهنگ سازی برای بانکداری آینده، باید از شبکه‌های اجتماعی آغاز شو‌د

قائم مقام بانک ایران زمین در شورای مدیران این بانک با اشاره به رشد روز افزون استفاده از شبکه های اجتماعی گفت: امروز شبکه‌های اجتماعی موقعیت ایده‌ آلی را برای ما ایجاد کرده تا فرهنگ بانکداری دیجیتال را در بین مخاطبین خود گسترش دهیم، زیرا آینده بانکداری به این سمت حرکت می کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین در تشریح اهمیت شبکه های اجتماعی و مجازی  و تاثیر آن در حوزه های مختلف، گفت: امروز شبکه های اجتماعی تغییرات زیادی را در سبک زندگی، روش تبلیغات و فعالیت تجاری ایجاد کرده اند، بنابراین اگر هوشمندانه رفتار کنیم باید فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال و تغییر رویکرد مردم به استفاده از این نوع بانکداری را نیز در همین فضا کلید بزنیم.

شیروانی با تاکید بر رویکرد مخاطبین به استفاده از فضای ایجاد شده، اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی به راحتی ارتباط ما با مخاطبین را فراهم کرده و این فرصت را در اختیار ما قرار داده است که سطح فکری و اطلاعاتی مخاطبین خود را برای ایجاد تحول در بانکداری آماده کنیم.

وی در پایان افزود: مخاطب بانک داری آینده، مخاطب دیجیتال است؛ بنابراین ما باید هم خودمان و هم مخاطبمان را آماده ارائه خدمات در این فضا کنیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.