کدخبر :2040 پرینت
24 فروردین 1391 - 21:55

تقدیر شرکت پیشگامان نصف جهان از مشترکین برتر اینترنت

متن خبر

شرکت پیشگامان نصف جهان نماینده گروه پیشگامان در استان اصفهان، ارائه کننده خدمات اینترنت پرسرعت در این استان ، از مشترکین برتر خود تقدیر کرد. 

 

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی گروه پیشگامان، این مشترکین که بر اساس برخی معیارها از قبیل بیشترین میزان مصرف و زمان اشتراک انتخاب شده بودند در محل این شرکت حضور یافتند و از نزدیک با فعالیت های آن آشنا شده و از دست مدیرعامل شرکت هدایایی دریافت کردند.

 

مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان نصف جهان در این مراسم ضمن قدردانی از تعامل خوب مشترکین با این شرکت گفت: این شرکت از سال 87 به منظور ارائه خدمات تخصصی تر در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد و از همان ابتدا تلاش کرد بر اساس دانش فنی و علم روز به مشترکین خود سرویس ارائه دهد.

 

حسین شمس با اشاره به اینکه پیشگامان نصف جهان همواره به دنبال ایجاد تغییرات به منظور جلب رضایت مشتری بوده است، اظهار داشت: سرویس دادن به مشتریان در اولویت نخست ما قرار دارد چرا که اگر مشتریان نباشند، این شرکت نیز نخواهد بود. به همین خاطر برای نخستین بار از مشتریانی که بیشترین تعامل و همکاری را با ما داشته اند قدردانی می کنیم و امیدواریم این روند در سال های آینده نیز ادامه پیدا کند. مشتری مداری جزو برنامه های اصلی ما در آینده خواهد بود. در همین راستا به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکان اقداماتی انجام شده است که از جمله مهمترین آن می توان به راه اندازی سامانه پشتیبانی هوشمند در سال جاری اشاره کرد که به واسطه آن مشتریان در کمترین زمان مشکلاتشان را حل کنند و بر دانش آنها افزوده شود. همچنین راه اندازی شماره تماس چهار رقمی برای ارتباط راحت تر نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشد. برای سال جاری نیز تلاش داریم خدمات نوینی افزون بر اینترنت پرسرعت به مشتریان ارائه دهیم.

 

شمس با بیان اینکه اینترنت تنها یکی از سرویس هایی است که می توان روی بستر پورت پرسرعت ارائه کرد، گفت: پورت های پرسرعت قابلیت های فراوانی دارند که می توان از آن در زمینه های مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال ارائه خدمات آنلاینی همچون تماشای فیلم، شنیدن موسیقی و یا انجام بازی از جمله این قابلیت ها است که می توان از آن استفاده کرد.

 

وی در ادامه به ارائه تاریخچه ای از فعالیت های پیشگامان پرداخت و اظهار داشت: گروه پیشگامان کویر از اواسطه دهه 70 در استان یزد پایه ریزی شد تا در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت کند . از سال 84 به جمع 11 شرکت ارائه کننده خدمات پورت پرسرعت (ADSL) کشور پیوست. این گروه از مجموع 25 شرکت در غالب یک کنسرسیوم تشکیل شده که به ارائه خدمات اینترنتی و سایر خدمات تخصصی همچون امنیت،فیبر و تلفن های اینترنتی می پردازد. همچنین پیشگامان موفق شد نخستین فیبر بین المللی کشور را که با مالکیت بخش خصوصی ایجاد شده راه اندازی کرده و از این طریق ایران را به شبکه فیبر بین المللی متصل کند. با راه اندازی این فیبر بخشی عظیمی از اینترنت ایران از این طریق تامین می شود. در زمینه امنیت نیز نخستین SOCخاورمیانه نیز توسط پیشگامان در کشور راه اندازی شده است. بر این اساس کلیه بانک های کشور لایه های امنیتی شان از طریق این SOCتامین می شود. فعالیت های این شرکت تنها به ایران محدود نمی شود و در کشورهای مالزی، کانادا، آلمان، دبی و ... نیز دفاتری برای ارتباطات بین الملل راه اندازی کرده است.

 

مدیر عامل شرکت پیشگامان نصف جهان تصریح کرد: پیشگامان بیشترین پراکندگی خدمات در سطح کشور را دارد و بیش از 230 شهر را تحت پوشش اینترنت پرسرعت ADSLقرار داده است. از لحاظ تعداد مشترکین نیز در کل کشور جزو دو شرکت برتر کشور شناخته می شود. در استان اصفهان نیز با توجه به اینکه فعالیت های این شرکت از سال 87 آغاز شده هم اکنون جزو سه شرکت برتر شناخته می شود.

 

امیر علی جعفری، یکی از مشترکین با سابقه که در این مراسم از وی تجلیل شد نیز در مورد پیشگامان نصف جهان گفت: از همان آغاز فعالیت پیشگامان در اصفهان، مشترک این شرکت شده ام و از آنجا که سایر شرکت ها را نیز تجربه کرده ام با توجه به کیفیت خدمات و در دسترس بودن همیشگی، آن را بهترین شرکت اینترنتی می دانم و تا کنون همکاری ام را با آنها ادامه داده ام. من از اینترنت این شرکت هم برای مصرف شخصی و هم مصرف تجاری استفاده می کنم و از کیفیت آن رضایت کامل دارم.

 

در پایان نیز مشترکین برتر لوح و جوایزی از مدیر عامل دریافت کردند و از نزدیک با بخش های مختلف این شرکت آشنا شدند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.