کدخبر :203116 پرینت
19 شهریور 1396 - 16:09

کارگاه فرصت‌ها و تهدیدهای سرمایه‌گذاری در بخش ICT برگزار می‌شود

دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات، در نظر دارد کارگاهی را با عنوان "فرصت ها، تهدیدها و چالش های سرمایه گذاری در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات"،‌ با هدف آشنایی مدیران ارشد و کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار کند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد که در روز دوشنبه مورخ 96/6/20،‌ کارگاهی را با عنوان "فرصت ها تهدیدها و چالش های سرمایه گذاری در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات" با هدف آشنایی مدیران ارشد و کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار کند.

بررسی اهمیت و ضرورت سرمایه گذاری خارجی در کشور و ارایه تعاریف و روش های سرمایه گذاری خارجی در بسترهای قانونی و مقرراتی سرمایه گذاری خارجی در کشور، از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه بررسی می شود.

از سوی دیگر سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران و مشوق های سرمایه گذاری خارجی و تبیین فرایند سرمایه گذاری خارجی در این کارگاه معرفی می شود .

همچنین ارایه تعریف و فهرستی از فرصت سرمایه گذاری خارجی و از همه مهمتر بازاریابی فرصت های سرمایه گذاری خارجی از دیگر موضوعاتی است که در این کارگاه ارایه می شود.

در این کارگاه، آغاز مشارکت و شکل گیری پروژه سرمایه گذاری خارجی و نحوه اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی برای بهره مندی از حمایت ها و مزایای قانونی، بررسی و تبیین نقش دولت در نظارت و راهبری پروژه های سرمایه گذاری خارجی و مراقبت های پس از آن و نیز رفع موانع جذب سرمایه گذاری خارجی ، مورد بررسی قرار می گیرد.

به منظور قرار گرفتن در لیست اطلاع رسانی می توانید در این قسمت ثبت نام کنید.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.