حدود 99 درصد از شکایات حوزه ICT رفع شده است
بر اساس آمار سامانه برخط پاسخگویی به شکایات ICT، از ابتدای راه اندازی این سامانه تاکنون 875 هزار و 646 شکایت به ثبت رسیده که در این میان 867 هزار و 829 مورد آن یعنی 99.11 درصد آن خاتمه یافته است.
به گزارش سیتنا، پیرو اعلام آخرین آمار در داشبورد عمومی شکایات در سامانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که آخرین بروزرسانی آن در تاریخ 13 فروردین ماه 1402 انجام شده است، از زمان راهاندازی این سامانه (۱۰ سال) تا کنون 875 هزار و 646 شکایت به ثبت رسیده که از این تعداد به 867 هزار و 829 مورد یعنی 99.11 درصد آن رسیدگی و مشکل رفع شده است.
تعداد کل شکایات صورت گرفته در سال جاری، 4 هزار و 588 شکایت بوده که از این تعداد به یک هزار و 126 شکایت خاتمه یافته است.
همچنین تعداد کل شکایات طی یک ماه گذشته، 13 هزار و 620 شکایت و میزان شکایات خاتمه یافته 8 هزار و 19 مورد بوده است.
سامانه ۱۹۵ با هدف ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزه ICT در سال ۱۳۹۱ راهاندازی شده است. تمامی کاربران سرویسهای ارتباطی، پستی، فناوری اطلاعات میتوانند با مراجعه به این سامانه شکایت خود را از اپراتورهای ارائه دهنده این خدمات ثبت کنند. تمامی شکایات ثبت شده در این سامانه، بسته به نوع شکایت در بازه زمانی مشخص از سوی اپراتورها بررسی و پاسخ داده میشود. برای ثبت شکایت در این سامانه میتوان با شماره ۱۹۵ تماس گرفت یا شکایت را در پایگاه اینترنتی ۱۹۵.CRA.IR ثبت کرد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید