ارائهی بستههای مکالمه، دیتا و ویدئو به مشترکان مخابرات
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: رویکردمان این است که اولا کیفیت سرویسمان را بالا ببریم و همچنین در قالب چهار سرویس دیتا، مکالمه، ویدئو و فضای حافظه یک بسته به مشترکان ارائه دهیم تا بتوانند همه این سرویسها را در قالب یک بسته و با قیمت مناسب دریافت کنند.
دکتر "رسول سرائیان" در گفتوگو با خبرنگار سیتنا و در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در سالهای اخیر مدل کسب و کارهای شرکتهای بزرگ مخابراتی دنیا تغییر پیدا کرده است، شما چه تغییراتی در دستور کار شرکت قرار دادهاید، گفت: در بخش اول، توسعهی دیتا را به شدت در دستور کارمان قرار دادیم و شبکهی دیتا را هم از نظر کیفیت و هم از نظر سرعت توسعه میدهیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: بخش دوم در حوزهی تولید محتوا و تجمیع کنندگان است که در حال حاضر با 10 اگریگیتور قرارداد بستهایم. در همین راستا تولید محتوای داخلی را حمایت میکنیم و با یک مدل مشارکتی با آنها در این زمینه کار میکنیم؛ به عبارت دیگر علاوه بر ویس (Voice) که قطعا جایگاه خودش را دارد آنچه که در حال بزرگ شدن است بخش دیتا و خدمات ارزش افزوده است.
دکتر سرائیان که در حاشیهی مراسم افتتاح دستاوردهای شرکت مخابرات ایران در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات با خبرنگار سیتنا سخن میگفت، خاطرنشان کرد: این اقدامات با مدل مشارکتی با شرکتهای تولیدکنندهی محتوا و تجمیع کنندگان صورت میگیرد که اینها در حال توسعه هستند و مصداق آن بحث دیتاسنتر افرانت است که محلی شده است که شرکتهای تجمیع کننده میتوانند محتوایشان را بگذارند و ما به مشتریانمان بفروشیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا که برنامهی شما برای سرویس ویس و مکالمات تلفنی چیست؟ گفت: ما در ویس مسیرمان به این گونه است که به سمت باندلهای وویس و دیتایی حرکت کنیم و به مرور حساسیت مردم را نسبت به مکالمه در بسته ای که ارائه میدهیم کم کنیم؛ هرچند که مردم بالاخره به مکالمه نیاز دارند.
سرائیان تاکید کرد: رویکردمان این است که اولا کیفیت سرویسمان بالا رود و همچنین در قالب چهار سرویس دیتا، مکالمه، ویدئو و فضای حافظه یک بسته به مشترکان ارائه دهیم تا بتوانند همه این سرویسها را در قالب یک بسته و با قیمت مناسب دریافت کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید