کدخبر :200703 پرینت
25 اردیبهشت 1396 - 23:57

واعظی در جلسه هماهنگی فاز سوم شبکه ملی اطلاعات:

استقبال مردم از فضای مجازی در ایام انتخابات کمتر از صداوسیما نیست/ اقدامات جناحی صداوسیما نتیجه عکس دارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به انعکاس جناحی برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای یک جناح خاص توسط صداوسیما، اظهار کرد: اینگونه اقدامات جناحی توسط صداوسیما نتیجه عکس برایشان دارد و اگر فعالیت فضای مجازی به صورت بیطرفانه باشد قطعا تاثیرگذاری بیشتری دارد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه هماهنگی فاز سوم شبکه ملی اطلاعات با تاکید بر اینکه باید تلاشمان بر این باشد که برای همه کاندیداها امکانات مخابراتی، اینترنت و هر آنچه وجود دارد را فراهم کنیم تا مردم بتوانند از آنها استفاده کنند، گفت: مهمترین نگاه ما این است که مردم بتوانند دیدگاه های کاندیداها را بشنوند تا بتوانند اصلح را انتخاب کنند و اگر در این روزهای تبلیغات، با حفظ بی طرفی کارایی خوبی از خود نشان دهیم، قطعا اعتماد مردم به ما افزایش پیدا می کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه تمام فعالیت های این روزها در بستر شبکه ملی اطلاعات در حال انجام است، افزود: نباید هیچ تفاوتی در ارائه خدمات به کاندیداها باشد و همه اپراتورها و شرکت های اینترنتی وظیفه دارند برای همه کاندیداها به صورت یکسان و به تقاضای آنها به عنوان سرویس دهنده عمل کنند.

واعظی با اشاره به انعکاس جناحی برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای یک جناح خاص توسط صداوسیما اظهار کرد: اینگونه اقدامات جناحی توسط صداوسیما نتیجه عکس برایشان دارد و اگر فعالیت فضای مجازی به صورت بیطرفانه باشد قطعا تاثیرگذاری بیشتری دارد.

وی تصریح کرد: باید همه خود را آماده کنند چرا که از فردا فوتبال کشور هم به همین صورت پخش می شود؛ به طوری که اگر سرویس خوب ارایه شود، چهل تا پنجاه هزار نفر بازی را از نزدیک می بینند و صد هزار نفر هم از خانه ها و محل کار به طور مستقیم آن فوتبال را دنبال می کنند و همچنین دو تا سه هزار نفر از نزدیک برای دیدن کنسرت می روند و بیست هزار نفر هم در خانه آن را به تماشا می نشینند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه استقبال مردم از فضای مجازی در ایام انتخابات کمتر از صداوسیما نیست، تاکیدکرد: استقبال مردم از فضای مجازی همان هدفی است که در شبکه ملی اطلاعات به دنبال آن بودیم و همواره تلاش می کردیم که مردم به شبکه ملی اطلاعات اعتماد کنند و همه کارهای خود را از طریق این شبکه انجام دهند.

واعظی به همه معاونان و روسای شرکت های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: یک فرصت بسیار خوبی برای همه شما فراهم شده است تا با تقویت شبکه، در این روزهای مانده به انتخابات همه مردم بتوانند حرف های کاندیداها در شهرهای مختلف را ببینند و بشنوند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.