کدخبر :197571 پرینت
23 اسفند 1395 - 15:54

یک کلاهبردار اینترنتی سر همسر موقتش را هم کلاه گذاشت

یک مرد جوان که پس از دوستی در شبکه‌های اجتماعی با جعل عناوین مختلف از زنان کلاهبرداری می‌کرد، به بهانه تعویض خودرو با یک خودرو جدید و مدل‌ بالاتر سر همسر خودش هم کلاه گذاشت.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روزنامه شرق، زنی با مراجعه به کلانتری 161 ابوذر تهران، به مأموران اعلام کرد مستأجرش به نام حامد که خودش را کارمند شهرداری معرفی کرده، به بهانه حل مشکلات پایان کار ساختمانش اقدام به گرفتن 30 میلیون تومان وجه نقد از وی کرده اما پس از آن، دیگر به محل سکونتش مراجعتی نداشته است.

کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران با تحقیق از همسر متهم متوجه شدند، فرد کلاهبردار کمتر از یک ماه پیش با این خانم ازدواج موقت کرده و از این خانم نیز به بهانه تعویض خودرو قدیمی با خودرو جدید کلاهبرداری کرده است.

همسر موقت متهم گفته است که چند ماه پیش با او در شبکه‌های اجتماعی آشنا شده و از آنجا که با همسرش سابق متارکه کرده بوده، به پیشنهاد ازدواج موقت متهم جواب مثبت داده است. فرد کلاهبردار خودش را یکی از مدیران وزارتخانه‌های حساس کشور معرفی و ادعا کرد هم‌زمان به‌عنوان مشاور در چند منطقه از شهرداری‌های تهران نیز دارای سمت دولتی است. او به بهانه‌های مختلف مبالغی از 1.5 تا 30 میلیون تومان را از همسایگان گرفته و حتی از همسرش نیز به بهانه تعویض خودرو با یک خودرو جدید و مدل‌بالاتر کلاهبرداری کرده است.

همسر موقت متهم در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «حامد خودرو سواری پراید من را گرفت و به بهانه ثبت‌نام برای گرفتن یک دستگاه خودرو مدل‌بالاتر از کارخانه، وکالتی از من دریافت و با استفاده از آن وکالتنامه اقدام به فروش خودرو پراید من کرد اما پس از آن هیچ‌گونه اقدامی برای تحویل‌دادن خودرو جدید به من انجام نداد و بعد هم متواری شد.»

به گزارش شرق، «حامد. ص» 38 ساله، در محدوده عوارضی تهران - قم و اطلاع از حضور مأموران شناسایی شد. او در هنگام مواجهه با دستور ایست پلیس، از محل گریخته و با بیش از 20 خودروی دیگر تصادف کرد. متهم در نهایت دستگیر و به اداره آگاهی تهران منتقل شد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.