برنامه ریزی برای ارتقای برند شرکت مخابرات ایران در سال 96
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اقدامات انجام شده در تقویت برند این شرکت گفت: رویکرد اصلی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در سال آینده، توسعه برند و تبلیغات حرفه ای به همراه ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی در شرکت مخابرات ایران است.
به گزارش سیتنا، مهندس بیدخام در نشستی با خبرنگاران حوزه مخابرات افزود: شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی کشور و منطقه با 30 میلیون مشترک تلفن ثابت و 4/5 میلیون مشترک اینترنت پرسرعت در کنار مسئولیت های ملی و اجتماعی با بهره گیری از منابع محدود و مزیت های رقابتی، اقدامات وسیعی را انجام داده است.
وی افزود: فعالیت های مناسبی در زمینه برندینگ صورت گرفته که موجب ارتقای برند شرکت خواهد شد. این اقدامات در سال آینده نیز با قدرت و توان بیشتری ادامه خواهد داشت.
بیدخام با بیان اینکه این اقدامات با هدف جلب رضایت مشتریان و حفظ منافع ذی نفعان انجام می شود، افزود: تحقق اهداف و برنامه های راهبردی، مانند همگرایی ثابت و سیار نقطه عطفی در توسعه و بالندگی کشور خواهد گردید.
وی، همچنین با برشمردن مزیت های ارائه سرویس باندل توسط مخابرات، افزود: امسال، اولین سرویس باندل تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت در کشور توسط شرکت مخابرات ایران همزمان با جشنواره صددانه یاقوت ارائه شد که در سال جدید هم به شکلی متفاوت ارائه و اطلاع رسانی خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه در سال آینده برای تبلیغات یکپارچه در سطح شرکت و کل کشور از آیتم های متفاوت و فناوری های مجازی استفاده می کنیم، افزود: در سال 1396 ره نگاشت پنج ساله شرکت مخابرات ایران ، عملا وارد حوزه اجرا و پیاده سازی شده و عملیاتی تر خواهد شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید