نارضایتی مردمی از اینترنت پرسرعت ارائه شده در استان تهران
بر اساس نظرسنجی مردمی در سه ماهه سوم سال ۹۵، هیچ اپراتور ارایهدهنده اینترنت پرسرعتی در استان های تهران، البرز، سمنان، مازندران، ایلام و لرستان حائز رتبه سطح یک و دو نشد.
به گزارش سیتنا، ارزیابی و رتبهبندی اپراتورها بر اساس نظرسنجی از ۳۱ هزار کاربر سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) و با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف در بین اپراتورها و ارتقای سطح کیفی و کمی این سرویسها انجام شده است.
همزمان با نظرسنجی تلفنی، مشترکان سرویس ADSL میتوانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی رگولاتوری به آدرس www.cra.ir در بخش خدمات الکترونیک، ارزیابی میزان رضایتمندی کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات در نظرسنجی الکترونیکی از این سرویس ها شرکت کنند.
اپراتورها با توجه به میزان امتیاز رضایتمندی کسب شده از مشترکان در پنج سطح دستهبندی میشوند که بر اساس آن امتیازهای ۹۰ تا ۱۰۰ سطح یک، ۸۰ تا ۹۰ سطح دو، ۷۰ تا ۸۰ سطح سه، ۶۰ تا ۷۰ سطح چهارم و با کسب ۶۰ امتیاز سطح پنج را کسب میکنند.
بر این اساس، هیچ اپراتور ارایهدهنده اینترنت پرسرعتی در استان های تهران، البرز، سمنان، مازندران، ایلام و لرستان حائز رتبه سطح یک و دو نشد.
سطحبندی اپراتورهای ارایهدهنده خدمات اینترنت پرسرعت ADSL به تفکیک استانهای کشور را در اینجا قابل دسترسی است.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید