بررسی ترافیک یاهو پس از اعلام سرقت ۵۰۰ میلیونی
با انتشار خبر سرقت دیتای 500 میلیون کاربر یاهو و اعلام انصراف ورایزون برای خرید با رقم 4.8 میلیارد دلار اوضاع به هم ریخته شده است.
به گزارش سیتنا به نقل از خبرآنلاین، ماریسا مایر مدیر اجرایی که این روزها سرگرم بالا بردن میزان اعتماد ازدسترفته کاربران یاهو است در اظهاراتی گفت بهشدت دنبال جلب نظر مشتریان است و به این کار ادامه خواهد داد.
نکته مهم 4 برابر شدن ترافیک یاهو پس از انتشار خبر سرقت دیجیتال از یاهو است که برخی را شگفتزده کرده است.
مدیران یاهو با انتشار خبر افزایش ترافیک آن را به نفع خود مصادره کرده و سعی کردهاند از این موضوع برای اعلام کسب رضایت کاربران سوءاستفاده کنند درحالیکه گفته میشود موج ترافیک جدید طبیعی است و البته یک علت خاص هم دارد که مدیران یاهو آن را نمیگویند.
گفته میشود اغلب کاربران با اکانت یا حساب کاربری خود مراجعه کرده و روی Delete account کلیک کردهاند و این نکته اگر صحت داشته باشد، داستان مرگ تدریجی یاهو رقم خورده است تا ارزش 4.8 میلیارد دلاری آن به پایینترین رقم برای خریدار بعدی برسد.
پس از خریده شدن بخشی از سهام یاهو توسط اعراب، ظن آن میرفت که حساب کاربری برخی کاربران در معرض مانیتورینگ قرار گیرد و حالا با انتشار خبر «اسکن ایمیل کاربران ایرانی یاهو در مرکز برنامه جاسوسی دولت اوباما» بخشی از خودفروشی یاهو آشکارشده و به همین خاطر بسیاری از کاربران با رفتن به اکانت خود آن را دیلیت کردهاند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید