کدخبر :193093 پرینت
06 آذر 1395 - 14:47

زمان انحصار شرکت مخابرات به پایان رسیده است

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، گفت: زمان انحصار و این‌که مشتری برای محصول ما صف بکشد، به پایان رسیده و مشتری مداری و داشتن مزیت رقابتی مهم ترین اصل مورد نیاز برای جذب و نگهداشت مشتری است.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس وصلی در گفتگو با ماهنامه ارتباطات با اشاره به لزوم مشتری مداری در وضعیت فعلی مخابرات گفت: نیازهای آشکار و پنهان مشتری، هدایتگر طراحی محصولات، فرآیندها و راهبردهای ما در مخابرات ایران خواهد بود. مشتری محوری، اصل و ارزشی اساسی است که باید سرلوحه تک‌تک اقدامات روزمره قرار گیرد.

وصلی اضافه کرد: با ایجاد مزیت رقابتی می‌توان در برابر رقبا، مشتریان را حفظ و مشتریان جدید را جلب کرد. درواقع، با ترکیب دو مفهوم تجربه مشتری و اثر مثبت تبلیغات دهان‌به‌دهان مشتریان راضی و وفادار، می‌توانیم بازار مناسب فعلی خودمان را حفظ و حتی آن را افزایش دهیم.

وی افزود: دیجیتال نمودن کانال‌های ارتباط با مشتری، یکپارچگی کانال‌ها، کمک گرفتن از خود مشتری برای طراحی سفر، آموزش کارکنان، اتصال پاداش عملکرد کارکنان به رضایت و تجربه مشتری و بسیاری مکانیسم‌های دیگر برای این مهم در دستور کارمان قرار دارد.

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: بنابراین، مدیریت تجربه مشتری، به مدیریت کانال‌های ارتباطی محدود نخواهد بود، بلکه یک فرآیند جامع end to end است.

وی ادامه داد: در خصوص OTT‌ها، با توجه به اینکه شکل رقابت متفاوت است باید به شکل دیگری موضوع را مدیریت کنیم. در باب سفر مشتری، اشکالی از مشارکت با این شرکت‌ها می‌تواند به ایجاد تجربه برای مشتری در طول سفرش با سازمان مفید و اثربخش باشد.

وصلی با تاکید بر اهمیت مشتری مداری در شرکت مخابرات ایران گفت: با طراحی و اجرای یک نظام و برنامه درست و همچنین تعیین مسئولیت شفاف در ساختار سازمانی در قبال مشتری، روش‌ها، فرآیندها و ابزارهای موردنیاز برای دستیابی به این مهم را مد نظر قرار داده و مسیر را به سمت مشتری‌مداری در شرکت مخابرات ایران پی گرفته و هموار خواهیم کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.