کدخبر :191907 پرینت
25 مهر 1395 - 17:51

لزوم استفاده‌ی بهینه از فضای رقابتی در حوزه‌ی ICT

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: فضای کسب و کار حوزه فناوری، متغیر و رو به رشد است و به صورت دائم، نیازمند توانمند سازی نیروی انسانی است که در این مسیر، یادگیری و اجرای عملی نظریات و سازماندهی آن ها باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مخابرات ایران، دکتر سرائیان در همایش منطقه ای مخابرات ایران در اهواز، اجرایی کردن نظریات و تبادل افکار را گام اساسی در جهت رسیدن به اهداف ره نگاشت عنوان کرد.

وی یکی از اهداف اساسی رگولاتوری را دادن حق انتخاب به مشتری با ایجاد رقابت دانست و افزود: استفاده بهینه از فضای رقابتی در حوزه ICT که تحقق آن در گرو مسئله مشتری مداری است می تواند خواست رگولاتور را محقق کند.

دکتر سراییان مدیریت و کنترل ریزش مشتری را یکی از استراتژیک ترین پروژه های مسیر ره نگاشت دانست و گفت: در این استراتژی سه رویکرد می توان داشت؛ رویکرد منفعلانه و سکون ، رویکرد فعال و پایا و رویکرد پیشدستانه یا pure  active.

وی گفت: رویکرد سوم، رویکردی پیش بینی کننده و اساسی در امر مدیریت و کنترل ریزش محسوب می شود . بنابراین، احساس مسئولیت در قبال ریزش مشتری،  امری مهم در مدیریت مناطق مخابرات  است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: فضای کسب و کار حوزه فناوری، متغیر و رو به رشد است و به صورت دائم نیازمند توانمند سازی نیروی  انسانی است که یادگیری و اجرای عملی نظریات و سازماندهی آن ها باید سرلوحه کارها قرار گیرد . لذا یادگیری الزام ره نگاشت است.

وی شناخت فناوری اطلاعات و استفاده از IT را در پیشبرد اهداف کاری امر ضروری و اجتناب ناپذیر خواند و اشراف و تسلط همکاران  در این بخش خواستار شد.

دکتر سراییان در خاتمه سخنان خود از ظرفیت های استان خوزستان نام برد و از رشد مخابرات منطقه خوزستان در تمامی زمینه ها تشکر و قدردانی کرد.

مهندس مشیدی مدیر مخابرات منطقه خوزستان نیز  ضمن خوش آمدگویی و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان،  آمادگی خود و پرسنل شرکت مخابرات منطقه خوزستان را برای رسیدن به اهداف ره نگاشت و باور  قلبی پرسنل این استان  به اجرای برنامه تحول را اعلام کرد.

وی همچنین گزارشی از رشد وصول مطالبات مالی و قرار داد با شرکت های فعال  منطقه  و توسعه مخابرات استان ارائه کرد.

همایش منطقه ای امور فنی و راهبردی حوزه های ثابت و سیار شرکت مخابرات ایران امروز یکشنبه 25 مهر 1395  با حضور استان های بوشهر ، فارس ، کرمان ، کهگیلویه وبویر احمد و هرمزگان در اهواز در حال برگزاری است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.