کدخبر :191368 پرینت
12 مهر 1395 - 14:23

وزیر ارتباطات کشورمان در کنگره‌ی جهانی پست استانبول

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران به منظور شرکت در بیست و ششمین کنگره جهانی پست که در استانبول در حال برگزاری است، عازم ترکیه شدند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، نشست های کارشناسی بیست و ششمین کنگره جهانی پست از 31 شهریور (20 سپتامبر) در شهر استانبول ترکیه آغاز شد، تا اسناد مورد نیاز برای نشست اصلی کنگره که با حضور مسوولان کشورهای عضو برگزار می شود، آماده شود.

احکامی که به تصویب کنگره اتحادیه جهانی پست می رسد، برای اجرایی شدن در ایران نیازمند تصویب در مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان است.

این کنگره فعالیت خود را با انتخاب رییس و نایب رییس کمیته‌های کنگره، آغاز کرده است و نمایندگان تام الاختیار کشورهای عضو اتحادیه در این کنگره، نقشه جدید توسعه همکاری‌های اتحادیه برای سال های 2017 تا 2020 را ترسیم کردند.

کنگره، عالی ترین رکن اتحادیه جهانی پست است که به‌عنوان مهمترین رویداد جامعه پستی جهان هر چهار سال یک ‌بار، با حضور نمایندگان کشورهای عضو برگزار می‌شود.

نشست های کنگره بیست و ششم اتحادیه پستی جهانی که با حضور وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست کشورمان در حال برگزاری است، تا 16 مهر (هفتم اکتبر) ادامه دارد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.