کدخبر :190131 پرینت
30 مرداد 1395 - 17:00

برترین‌های سومین دوره‌ی AQA معرفی شدند

مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) در مرکز همایشهای بین المللی سازمان صدا و سیما با تقدیر از برترین ها برگزار شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، در این مراسم و در حوزه فروش ارتباطات رایانه مصباح از فارس، شرکت شهراد شبکیه از تهران، شرکت البرز ابتکار مبین از البرز، شرکت اندیشه پرواز قائم از مازندران و شرکت تیام نت از یزد به ترتیب حائز رتبه های اول تا پنجم شدند؛ که به نفرات اول تا سوم گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یابود جایزه کیفیت آسیاتک و به دو رتبه چهارم و پنجم گواهی نامه تعهد به کیفیت اهدا شد.

در حوزه پشتیبانی فنی آسیاتک نیز؛ شرکت تیام نت از یزد، شرکت ارتباط رایانه مصباح از فارس و شرکت البرز ابتکار مبین از البرز حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در حوزه مراکز تماس شرکت آسیاتک، تیام نت از یزد رتبه اول، شرکت آسیاتک شرکت البرز ابتکار مبین از البرز و شرکت آفتاب فردا از خراسان رضوی رتبه های دوم و سوم را کسب کردند که به شرکت برتر در دو حوزه پشتیبانی فنی و مراکز تماس گواهی نامه تعهد به کیفیت و تندیس یادبود سومین دوره جایزه کیفیت آسیاتک اهدا شد.

لازم به ذکر است؛ سومین دوره ارزیابی جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) از ابتدای سال 95 آغاز شده که در این دوره بیش از 100 نمایندگی این شرکت شامل عاملین فروش، پشتیبان فنی و مراکز تماس از سراسر کشور ثبت نام و در دوره های آموزشی و ارزیابی های مربوطه مربوطه شرکت کردند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.