برنامهریزی برای همگرایی ثابت و سیار با یک فرهنگ و برند
مراسم رونمایی از ره نگاشت پنجساله تحول شرکت مخابرات ایران با حضور رییس، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و شرکت های استانی و جمعی از معاونان و مدیران مجموعه مخابرات کشور، امروز ۲۷ مرداد ماه ۱۳۹۵، در سالن مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی برگزار شد.
به گزارش سیتنا، ره نگاشت پنج ساله تحول شرکت مخابرات ایران، برنامه ای است با هدف پیشرو بودن در ارایه خدمات یکپارجه دیجیتال وسفارشی سازی شده براساس خواسته مشتری درکلاس جهانی ( افق ۱۴۰۰) که امروز رونمایی شده و با نقش آفرینی و همیاری تمامی کارکنان شرکت ، آغاز به کار می کند.
در این مراسم مدیران مخابرات ایران به تشریح برنامه تحول شرکت پرداختند، همچنین، رونمایی از تندیس وتمبر اختصاصی ره نگاشت پنجساله تحول و تقدیر از مدیران برگزیده مخابراتی از جمله برنامه های این مراسم بود.
رییس هیات مدیره مخابرات ایران در مراسم رونمایی از ره نگاشت پنج ساله تحول شرکت مخابرات ایران با اشاره به سه گام اصلی این برنامه گفت: «در گام نخست ، یکپارچه سازی حوزه ارتباطات ثابت محقق می شود که شامل یکپارچه سازی حوزه حاکمیت شرکتی، ورود به شبکه تمام IP و درعین حال آغاز حرکت مخابرات به سمت یک شرکت تمام IT است.»
قنبری به ایجاد یک شبکه گسترده در کشور با تقویت فرهنگ سازمانی در دومین گام اشاره کرد و گفت :«نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران سرمایه اصلی هستند و در این گام به دنبال همگرایی ثابت وسیار با یک فرهنگ و یک برند محبوب هستیم.»
وی افزود: «در گام دوم همچنین به سمت یک هیات مدیره، یک مدیرعامل، یک شورای معاونین، یک شرکت چابک وچالاک با کمترین بوروکراسی اداری حرکت می کنیم و به منظور تحقق این امر همگرایی ارتباطات و فناوری اطلاعات را در تمام گام ها دنبال خواهیم کرد.»
وی همچنین گام سوم تحول را تبدیل مخابرات به شرکتی پیشرو در ارائه خدمات دیجیتال در کلاس جهانی با افق ۱۴۰۰ اعلام کرد وگفت :«در این گام شرکت مخابرات ایران می بایست به اهدافی چون افزایش چسبندگی و کاهش ریزش مشتری، ایجاد شبکه یکپارچه با SLA و حفظ حریم خصوصی مشتری همراه با رهبری بازار برسد.»
وی افزود: «انتظار داریم به موازات رهبری بازار، شرکت مخابرات ایران به برترین تجربه مشتری، دیجیتال سازی خدمات ، ورود به نسل ۵G ، توانمند سازی نیروی متخصص در راستای تحول دیجیتال و پرورش مدیران متخصص برای راهبری برنامه تحول دست یابد.»
وی با اشاره به مطالعات تطبیقی برنامه تحول مخابرات با برنامه ششم توسعه، افزود: «همه جا و همه وقت حاضر بودن، مشتری مداری، نوآوری ، مجازی سازی، حاکمیت نرم افزار وشبکه های اجتماعی وهمگرایی ثابت و سیار از رئوس اصلی برنامه تحول در شرکت مخابرات ایران است.»
قنبری با بیان اینکه تحول مخابرات از سال ۸۲ با تغییر نام وهویت وزارت پست و تلگراف و تلفن به ارتباطات وفناوری اطلاعات آغاز شد، افزود: «امروز یکصد و دهمین روز آغاز به کار هیئت مدیره جدید شرکت مخابرات و آغاز نقطه تحولی دیگر برای این شرکت است.»
وی با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد از تحرک حوزه ICT به تحرک مخابرات وابسته است، گفت «پس از ورود مدیران جدید به مجموعه ، مهمترین نکته این بود که مساله تفاهم سهامداران اجرایی شود و سهامداران عمده در آن مقطع ، تفاهم نامه خود را به هیات مدیره ارایه کردند.»
قنبری، با بیان اینکه اکنون در مرحله حساسی از تاریخ انقلاب اسلامی و شرکت مخابرات ایران قرار داریم گفت: کشور ما با حضور موثر در عرصه بین الملل در حال رقم زدن نقش های جدید است و به منظور تحقق این امر در داخل نیز باید به اصول استقلال واقتصاد مقاومتی پایبند باشیم.
وی افزود: واضح است که حوزه فناوری اطلاعات وارتباطات پیشران این تحول است و شرکت مخابرات ایران نیز به عنوان تحول ساز اصلی حوزه نقش بنیادی خود را ایفا می کند.
رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با تقدیر از زحمات مدیران و مشاوران گذشته شرکت، گفت: «من کماکان مجموعه مخابرات ایران را دارای ارزش ۱۲۰ هزار میلیارد تومانی می دانم البته لازم بود مخابرات پس از تحولات گذشته فعالیت های خود را به نحوی دیگر در مدیریت جدید پیگیری کند.»
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید