کدخبر :189792 پرینت
23 مرداد 1395 - 14:58

گزارش ارزیابی پروژه‌ی دولت الکترونیک ارایه می‌شود

دبیر کمیسیون دولت الکترونیک با اشاره به شناسنامه دار شدن خدمات دستگاه ها با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی از ارزیابی این پروژه خبر داد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، رضا باقری اصل با اشاره به روند دولت الکترونیک اظهار کرد: ارزیابی سطح بلوغ دولت الکترونیک در 72 دستگاهع اجرایی در حال انجام است و مشخص شده که دستگاه‌ها برای هر سرویس در چه مرحله‌ای قرار دارند. انشاالله به زودی شاخص‌ها را اعلام و وضعیت دولت الکترونیک مشخص می‌شود.

وی، همچنین با بیان اینکه مسئولیت شهر هوشمند با شهرداری است، گفت: ما از جهت فراهم کردن زیرساختها به شهرداری ها کمک می‌کنیم تا یک انسجام و هماهنگی ایجاد شود.

دبیر کمیسیون دولت الکترونیک افزود: کاری که کمیسیون الکترونیک و شورای اجرایی فناوری اطلاعات انجام می‌دهد این است که یک کارگروه ویژه برای هدایت و مدیریت شهر هوشمند با کمک وزارت کشور و شهرداریها ایجاد کند.

باقری اصل با بیان اینکه باید از توانمندی شهرهای پیشرو در شهرهای کوچک استفاده کنیم، گفت: باید به شهرهای پیشرو کمک کنیم تا بستر سرویس‌دهی خود را همراه با سرویس‌های دولت الکترونیک بهبود بخشند و در اختیار شهروندان قرار دهند.

وی شهر هوشمند را پروژه‌ای پیشرونده مانند شبکه ملی اطلاعات دانست و بیان کرد: باید همیشه در جهت شهر هوشمند حرکت کرد و البته اقدامات بسیار خوبی نیز توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرداریها انجام شده است.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.