مرکز تماس ویژه مشترکان سازمانی رایتل چه میکند؟
مرکز تماس ویژه مشترکان سازمانی رایتل در راستای افزایش رضایت و پاسخگویی به این دسته از مشترکان راهاندازی شد.
به گزارش سیتنا به نقل از سرویس بازار ایسنا، با راهاندازی این مرکز، آن دسته از مشترکان رایتل که از خدمات ویژه سازمانی این اپراتور استفاده میکنند، میتوانند ضمن استفاده از سبد محصولات و خدمات رایتل، از مزایای مرکز تماس نیز بهرهمند شوند؛ پاسخگویی به درخواستها و مشکلات مشترکان در کوتاهترین زمان ممکن از جمله این مزایا است و مشترکان سازمانی در بدو تماس به صورت خودکار شناسایی شده و تماس آنها به صف مجزایی هدایت میشود.
فضای پاسخگویی در نظر گرفته شده کاملا مستقل از صف تماس ویژه مشترکان عادی است و با تعریف متفاوتی از سطح ارایه خدمات توسط کارشناسان و متخصصان آموزش دیده متناسب با سبد محصولات و خدمات دریافتی، به مشکلات آنها رسیدگی میشود.
خدمترسانی به مشترکان سرویسها و خدمات سازمانی به صورت شبانهروزی و در تمام ایام هفته از طریق این مرکز صورت میپذیرد. بنابراین مشترکان میتوانند با اطمینان خاطر از سرویسها و محصولات سازمانی رایتل استفاده و در صورت بروز خطا یا مشکل و یا نیاز به راهنمایی در ارتباط با نحوه استفاده از سرویسها به صورت شبانهروزی با این مرکز تماس ارتباط داشته باشند.
همچنین در این مرکز، کارشناسان آموزشدیده در حوزه خدمات و محصولات سازمانی پاسخگوی مشترکان هستند و میتوانند با استفاده از دانش خود به راهنمایی و حل مشکلات آنها بپردازند؛ مشترکان در صورت نیاز از طریق این مرکز به متخصصان حوزه خدمات و سرویسهای سازمانی معرفی میشوند و در اسرع وقت راهنماییها و مشاورههای تخصصی لازم به آنها ارایه میشود.
نمایندگان رسمی معرفی شده از سوی مشترکان سازمانی رایتل که از سبد محصولات و خدمات ویژه سازمانی این اپراتور استفاده میکنند، میتوانند از طریق شماره تلفن ۲۰۰ از خطوط رایتلی و ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ از سایر خطوط با این مرکز تماس گرفته و از "خدمات ویژه مشترکان سازمانی" بهرهمند شوند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید