کدخبر :183960 پرینت
25 آذر 1394 - 21:36

موج جدید تبلیغات "خودبانک" بانک شهر در رسانه ملی

مرحله جدید تبلیغات تلویزیونی بانک شهر با موضوع "خودبانک" آغاز شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، نمایش تبلیغات جدید بانک شهر با محوریت "خودبانک، خودِ بانک"، در رسانه ملی آغاز شد.

بر این اساس، این تبلیغ با معرفی خدمات دستگاه "خودبانک" بانک شهر در میان برنامه‌های مختلف تلویزیونی نمایش داده می‌شود.

لازم به یادآوری است که خودبانک(VTM) بانک شهر، دستگاهی است که امکان ارائه همه خدمات بانکی را در همه ایام به صورت 24ساعته داراست.

افتتاح سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، صدور ضمانتنامه‌های نقدی الکترونیکی، صدور گواهی تمکن مالی، ارائه صورتحساب گردش حساب، انتقال وجه بین‌بانکی پایا و ساتنا، پرداخت اقساط تسهیلات از محل سپرده، اعلام مفقودی/ مسدودی کارت و مسدودی کانال‌های مدرن مانند اینترنت‌بانک، صدور کارت نقدی، اعلام موجودی سپرده و انتقال وجه درون‌بانکی(سپرده به سپرده بانک شهر) از خدمات قابل ارائه از طریق این دستگاه است.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.