رضایتمندی مشتریان و توسعه بازار در جذب منابع از اهداف بانک شهر
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر، رضایتمندی مشتریان، توسعه بازار در جذب منابع و ارائه خدمات بیشتر در چهارچوب بخشنامهها و دستور العملهای بانک مرکزی را از برنامههای اصلی بانک شهر عنوان کرد.
به گزارش سیتنا، دکتر علیرضا آذری با اشاره به اقدامات این بانک در جذب منابع اظهار کرد: بانک شهر در حال حاضر به غیر از سود پرداختی به سپردههای کوتاهمدت و بلندمدت که براساس دستورالعمل بانک مرکزی صورت میگیرد، با ایجاد طرح صندوق سپرده آرمان در جذب منابع بیشتر اقدام میکند.
وی افزود: همچنین با توسعه صدور کارتهای شهروندی، راهاندازی پیشخوانهای شهرنت و نصب دستگاههای خوددریافت، تا کنون توانسته است اعتماد مردم را جلب کرده و در جهت افزایش منابع، گامهای مؤثری را بردارد.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر در ادامه تصریح کرد: با توجه به رشد تکنولوژی در عصر حاضر، بدیهی است در آیندهای نهچندان دور، رویکرد نسل جوان به سمت بانکداری مدرن و الکترونیک خواهد بود و به همین منظور بانک شهر در این مسیر پیشقدم بوده و با افتتاح پیشخوانهای شهرنت در سراسر کشور و راهاندازی دستگاههای خودبانک(VTM) و ارائه خدمات 24ساعته، رویکرد خود را به این سمت توسعه بخشد.
به گفته آذری، رضایتمندی مشتریان و توسعه بازار در جذب منابع و ارائه خدمات بیشتر در چهارچوب بخشنامهها و دستورالعملهای بانک مرکزی، از برنامههای اصلی بانک شهر است تا بتواند جایگاه مناسبی را در بازار پول کسب کند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید