آغاز دومین دور مسابقات کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوانهای شهرنت
دومین مرحله از مسابقه اطلاعات عمومی طرح کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوانهای شهرنت، آغاز شد.
متن خبر
به گزارش سیتنا، توسعه پیشخوانهای شهرنت با هدف ارتقاء رفاه شهروندی در سراسر کشور، از اولویتهای این بانک است و در این راستا "طرح کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوانهای شهرنت" با هدف آشنایی مشتریان بانک با تجهیزات مستقر در پیشخوانهای شهرنت و خدمات قابل ارائه توسط آنها طراحی شده است.
بر این اساس، مشتریان بانک شهر میتوانند با مراجعه به سایت بانک در این مسابقه شرکت کنند که از میان پاسخهای صحیح ارسالی به 5 نفر از مشتریان بانک به قید قرعه، کارت هدیه ای به میزان یک میلیون ریال اهداء خواهد شد.
همچنین بخش مسابقه عکاسی و مقالهنویسی نیز در این کمپین پیشبینی شده است که شرایط شرکت در آن متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید