برگزاری نخستین دوره مسابقه کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوان شهرنت
کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوانهای شهرنت، با برگزاری نخستین دوره مسابقه در این حوزه، فعال شد.
به گزارش سیتنا، پیشخوانهای شهرنت از جمله دستاوردها و طرحهای خلاقانه در راستای گسترش مراکز ارائه دهنده خدمات پولی و مالی به شهروندان و زمینه ساز به رهگیری از مدرنترین خدمات بانکداری الکترونیک است.
بانک شهر با هدف ارتقاء رفاه شهروندی، توسعه این پیشخوانها را در سراسر کشور، به عنوان یکی از اولویتهای خود در دست دارد و در این راستا "طرح کمپین انگیزشی معرفی خدمات پیشخوانهای شهرنت" با هدف آشنایی مشتریان بانک با تجهیزات مستقر در پیشخوانهای شهرنت و خدمات قابل ارائه توسط آنها طراحی شده است.
مشتریان میتوانند از طریق مراجعه به سایت بانک، جزوه آموزشی و اطلاعیههای مربوط را مشاهده و در این مسابقه شرکت کنند.
این مسابقه، در 5مرحله و طی 5هفته متوالی برگزار خواهد شد و هر هفته از بین پاسخهای صحیح ارسالی به 5نفر از مشتریان بانک به قید قرعه کارت هدیهای به مبلغ یکمیلیون ریال اهداء خواهد شد.
بخش مسابقه عکاسی و مقالهنویسی نیز در این کمپین پیشبینی شده است که شرایط شرکت در آن متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد.
شرکتکنندگان میتوانند در صورت داشتن هر گونه سئوال مرتبط با این طرح با شمارههای 83364659 و 83364977 اداره تحقیق و توسعه بانک شهر تماس حاصل کنند.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید