کدخبر :183598 پرینت
26 خرداد 1394 - 13:48
معاون برنامه‌ریزی و توسعه فناوری‌اطلاعات بانک شهر:

سهولت در ارائه خدمات به مشتریان بانک شهر را دنبال می‌کنیم

معاون برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات با تاکید بر اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک گفت: با نصب دستگاه‌ها‌ی VTM در همه پیشخوان‌های شهرنت، ارائه خدمات به مشتریان بانک شهر با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، احمد درخشنده با اشاره به مهم‌ترین رویکرد سال‌94 این بانک اظهار کرد: بر اساس برنامه، در سال جدید، رویکرد بانکداری الکترونیک با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد و به جای توسعه فیزیکی شعب، راه‌اندازی پیشخوان‌های شهرنت در دست انجام است‌.

وی افزود: پیشخوان‌های شهرنت‌، در واقع همان شعب بانک شهر و بدون حضور کارشناسان است که به صورت 24ساعته بخشی از خدمات بانکی را به مشتریان ارائه می‌دهد.

درخشنده خاطرنشان کرد: این خدمت از سال‌93 آغاز شد و با هدف توسعه بانکداری الکترونیک، روند توسعه آن در سال جدید با جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت.

به گفته درخشنده با استقرار دستگاه‌های VTM در پیشخوان‌های شهرنت، شهروندان این امکان را خواهند داشت تا با کارشناسان شعب به صورت مجازی در ارتباط باشند و امور بانکی خود را با سهولت بیشتری انجام دهند.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.