کدخبر :182586 پرینت
16 آذر 1394 - 21:22

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بین الملل:

آماده ایم دستاوردهای ICT ایران را در اختیار برادران افغان خود قرار دهیم.

قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران در امور بین الملل در دیدار وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات افغانستان و هیات همراه، با فعالان بخش خصوصی حوزه ICT ایران، گفت: نگاه ما به افغانستان صرفا بازار مصرف نیست بلکه نگرش ما به روابط دو کشور این است که دستاوردهای خود را در اختیار برادران افغان خود قرار دهیم.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا، وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات افغانستان و هیات همراه، با فعالان بخش خصوصی حوزه ICT ایران دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که فعالان بخش خصوصی حوزه ICT به معرفی توانمندیهای خود در عرصه داخلی و بین المللی پرداختند، عبدالرزاق وحیدی وزیر مخابرات و فناوری اطلاعات افغانستان این دیدار را فرصتی مغتنم جهت بحث و مذاکره با بازیگران اصلی فناوری و مخابرات در بازار ایران دانست و گفت: دوست داریم از تجربیات دوستان خود در ایران بیاموزیم.

مهدی محتشمی، قائم مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور بین الملل نیز با اشاره به توانمندی های بخش خصوصی ایران گفت: نیروی متخصص ایرانی، در بدنه ICT کشور فعالند که علاقه مند به تامین نیازهای داخلی هستند.

وی ادامه داد: نگاه ما به افغانستان صرفا بازار مصرف نیست بلکه نگرش ما به روابط دو کشور این است که دستاوردهای خود را در اختیار برادران افغان خود قرار دهیم.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.