کدخبر :182453 پرینت
10 آذر 1394 - 17:21

قراردادهای آموزشی مجموعه وزارت ارتباطات، صرفا از طریق دانشکده منعقد شود

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیابنی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ضمن حضور در دانشکده علمی - کاربردی پست و مخابرات، از بخش های مختلف این دانشکده و آزمایشگاه های ایجاد شده، بازدید به عمل آورد.

متن خبر

به گزارش سیتنا، مهندس راسخ در جلسه ای با اعضاء هیات علمی، مدیران و کارکنان دانشکده پست و مخابرات، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند "نقش نیروی انسانی و توجه به آموزش صحیح آن در توسعه و پیشرفت جامعه انکارناپذیر است"، بر نقش دانشکده در تربیت نیروی انسانی متخصص در حوزه ICT تاکید کرد.

وی ادامه داد: می توان گفت که هم اکنون دانشکده در جایگاه اصلی خود قرار گرفته است.

راسخ با بیان تجمیع فعالیت های آموزشی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های تابعه در دانشکده، گفت: به همه شرکت ها تاکید کرده ایم که هرگونه عقد قرارداد آموزشی صرفا از طریق دانشکده صورت پذیرد.

گفتنی است؛ دکتر وحید یزدانیان، رییس دانشکده علمی و کاربردی نیز در ابتدای این نشست، گزارشی از اقدامات انجام شده ارایه کرد.

همچنین دکتر گرامی، عضو هیات علمی و رییس گروه کامپیوتر دانشکده با اشاره به موج امید ایجاد شده در بین کارکنان و دانشجویان، از مدیریت بحران صورت گرفته در طی چند ماه اخیر و ایجاد آزمایشگاه ها و کارگروه های جدید، که منجر به ارتقای روحیه کاری اعضای هیات علمی دانشکده شد، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.