کدخبر :179602 پرینت
19 مرداد 1394 - 02:02

سقف اعتبار مشترکین سیم‌کارت دایمی رایتل چند است؟

سقف اعتبار مشترکین سیم کارت های دایمی رایتل در هر دوره 600 هزار ریال است و در صورت رسیدن به سقف اعتبار، سیم کارت به حالت قطع یک طرفه تغییر وضعیت می دهد که با پرداخت صورت حساب، مجددا امکان برقراری ارتباط امکان پذیر خواهد شد.

متن خبر

به گزارش خبرنگار سیتنا و به استناد اطلاعات موجود در وب سایت رایتل، سیم کارت دایمی رایتل اولین سیم کارت دایمی نسل سوم (3G) کشور با پیش شماره 0920 است که امکان ارایه خدمات پیشرفته‌ای همچون اینترنت پرسرعت، کنفرانس صوتی و پیام چند رسانه‌ای، خدمات ارزش افزوده و ... را برای مشتریان فراهم می‌آورد.

سقف اعتبار مشترکین سیم کارت های دایمی رایتل در هر دوره 600 هزار ریال می باشد و در صورت رسیدن به سقف اعتبار، سیم کارت به حالت قطع یک طرفه تغییر وضعیت می دهد، که با پرداخت صورت حساب میان دوره، مجددا امکان برقراری ارتباط و استفاده از سایر خدمات میسر می گردد.

قطع یک طرفه     

در صورتی که مشترک به سقف اعتبار خود برسد و یا یک دوره قبض با مبلغ بالای 200 هزار ریال را پرداخت ننماید، سیم کارت از حالت فعال به یک طرفه تبدیل خواهد شد. سیم کارت یک طرفه تنها می تواند مکالمه صوتی، مکالمه تصویری، پیامک و پیام چند رسانه ای را دریافت نماید.

امکان تماس با مرکز تماس رایتل و تلفن های اضطراری برای سیم کارت یک طرفه وجود دارد. مشترک در صورت پرداخت صورت حساب میان دوره یا صورت حساب پایان دوره از حالت قطع یک طرفه به فعال تبدیل خواهد شد.

قطع دوطرفه     

در صورتی که مشترک به مدت 14 روز مداوم در حالت یک طرفه باقی بماند به صورت دوطرفه قطع خواهد شد. به این معنی که کلیه خدمات برای مشترک غیر فعال خواهد بود. مشترک می تواند با پرداخت صورت حساب میان دوره خود از حالت قطع دوطرفه به فعال تبدیل شود. در مواردی همچون مفقودی، سرقت یا درخواست مشترک از مرکز تماس ، امکان قطع دوطرفه سیم کارت نیز وجود دارد.

منقضی

در صورتی که مشترک به مدت 730 روز متوالی در حالت قطع دوطرفه باقی بماند، سیم کارت و شماره همراه او منقضی خواهد شد. همچنین در صورتیکه مشترک به مدت 365 روز متوالی از سیم کارت خود استفاده نکند، سیم کارت و شماره همراه او منقضی خواهد شد.

بازیافت

با منقضی شدن سیم کارت، مشترک می تواند ظرف مدت 180 روز و با مراجعه به یکی از فروشگاه های رایتل و پرداخت مجدد مبلغ سیم کارت به وضعیت فعال بازگردد. در غیر اینصورت چنانچه 180 روز متوالی در وضعیت منقضی باقی بماند، سیم کارت وی بازیافت و قابل واگذاری به دیگران خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.