کدخبر :178920 پرینت
02 مرداد 1394 - 13:25

دکتر واعظی در شورای اداری نهاوند:

پوشش دهی مناطق گردشگری را در اولویت اپراتورها قرار داده‌ایم/ اقلیتی به دنبال مخدوش کردن موفقیت مذاکرات هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در جلسه شورای اداری نهاوند، گفت: در توافق هسته ای توانستیم به آنچه که هدف گذاری کرده بودیم، دست یابیم و این اتفاق در تاریخ ماندگار خواهد بود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر واعظی در جلسه شورای اداری نهاوند با اشاره به این که شرایط کشور در حال گذار است، گفت: دولت قدردان انتخاب و حمایت مردم است که به ندای رهبر خود پاسخ مثبت داده اند.

دکتر واعظی با بیان این که ما هر چه برای مردم خدمت کنیم هنوز به آنان بدهکاریم، خاطرنشان کرد: پس از انتخاب دولت تدبیر و امید، مردم احساس کردند دولت از خودشان است و خوشبختانه انسجام بین قوا نیز به بهترین وجه زیر نظر ولایت فقیه اتفاق افتاد.

وی با تاکید بر این که مسئله اشتغال مهمترین دغدغه دولت است، گفت: معیشت مردم و توسعه کشور از دغدغه های اصلی دولت به شمار می رود.

دکتر واعظی تاکید کرد: توجه به مسایل اخلاقی و فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه ویژه ای دارد.

وی در ادامه  با اشاره به کار بزرگی که در حوزه سیاست خارجی صورت گرفت، گفت: امروز می توانیم ادعا کنیم که بارقه ای از امید به آینده ای خوب در جامعه ایجاد شده است.

وزیر ارتباطات افزود: انجام یک توافق خوب با کشورهایی که خود را قدرت های جهانی می دانند، کار ارزشمندی است.

وی تصریح کرد: مقاومت مردم ایران باعث شد آنها به مذاکره تمایل پیدا کنند و الا ما هیچگاه مذاکره را گدایی نکردیم.

دکتر واعظی با بیان این که رویکرد مردم منطقه و دنیا به ایران تغییر کرده است، اظهار داشت: این موفقیت در انحصار جریان خاصی نیست، بلکه متعلق به همه نظام است و اقلیتی که به دنبال مخدوش کردن این موفقیت هستند کاملا در اشتباه هستند.

وی با ابراز خرسندی از حضور در نهاوند، از شهدای گروه ابوذر و بزرگان این شهر یاد کرد و گفت: خوشحالم که در نهاوند در خدمت مردم این شهر هستم.

وزیر ارتباطات در ادامه با اشاره به این که مشکل GSM روستاهای بالای 30 خانوار حل می شود، گفت: با توجه به اهمیت بحث گردشگری، پوشش آنتن دهی مناطق گردشگری را در اولویت کاری اپراتورها قرار داده ایم.

وی با بیان این که بحث ایجاد هاب منطقه ای را نیز مورد مطالعه قرار می دهیم، افزود: پهنای باندی که به PAP ها می دهیم مناسب و با سرعت بالاست و انتظار داریم شرکت های مذکور، نیز اینترنت با کیفیت به مردم بدهند.

دکتر واعظی در خصوص بحث کدپستی، گفت: بحث کدپستی و تکمیل آن در استان توسط پست پیگیری می شود.

وی با تاکید بر این که امسال به دنبال تولید محتوا، خدمات و دولت الکترونیک هستیم، گفت: این اقدامات منجر به ایجاد اشتغال به خصوص در استانها می شود.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

دیدگاه‌ها

سلام

جناب وزیر اگر هم خود را صرف ماموریت خود بکند شایسته تر است!

اگر خیلی به امور خارجه و اظهارات به اصطلاح کارشناسانه در موضوع مذاکرات علاقمندند جای خود را با آقای ظریف عوض کنند!! ظاهرا خیلی دلشان می خواسته وزیر امور خارجه بشوند که نشدند!!

برای آنکه بدانند چقدر فرمایشاتشان در باره مذاکرات درست است و ما به اهداف مشعشع رسیده ایم حداقل صحبت های آقای ولایتی را بخوانند بقیه کارشناسان پیش کش!!

بهتر نیست به وضع آشفته و قولهای عمل نشده در وزارت علیه ارتباطات بپردازند؟

البته می دانم که جسارت انتشار نقد را ندارید و مثل سابق منتشر نمی کنید!!
دو صد گفته نیم کردار نیست در تعطیلات عید کلاردشت بودیم و کلار دشت هم یه مرکز توریستی گردشگری است وضعیت خدمات اپراتور ها افتضاح اندر افتضاح بود هیج پیجی با گوشی باز نمی شد ؟ همین کافی است عرضه داشته شود اینها شعاری بیش نیست !!

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.