سیستم نوبت دهی هوشمند (استنت) دی کلینیک تأمین اجتماعی ابوریحان افتتاح شد
سیستم نوبت دهی هوشمند (استنت) دی کلینیک تأمین اجتماعی ابوریحان با حضور حسین طلا نماینده مردم تهران، ری شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی و دکتر محمد تقی خسروانی مقدم مدیرکل درمان استان تهران افتتاح شد.
به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، نماینده مردم تهران، ری شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، گفت: رسیدگی به نیازهای درمانی و سلامت بیمه شدگان باید جزواولویت های سازمان تأمین اجتماعی باشد.
حسین طلا افزود: نحوه خدمت رسانی تأمین اجتماعی به بیمه شدگان این سازمان مطلوب بوده و توانسته رضایت مردم را کسب کند.
در ادامه مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: بازسازی و بهسازی فضای درمانگاه، افزایش رضایتمندی مراجعین و کارکنان در کلیه واحدها، آموزش و توسعه منابع انسانی، آموزش به بیمار و استقرار سیستم مدیریت کیفیت از جمله اقدامات انجام شده در این مرکز درمانی در سال گذشته بوده است.
دکتر محمد تقی خسروانی مقدم افزود: بازسازی و بهسازی فضای اتاق عمل ، نصب و راه اندازی سیستم مجهز به فیلتر هپا و ایجاد فشار هوای استاندارد، نصب و راه اندازی سیستم سانترال گازهای طبی و اصلاح اخطار UPS را شامل می شود.
وی با بیان اینکه بروشور آموزشی برای استفاده از سیستم نوبت دهی تلفنی در اختیار بیماران قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: نوبت دهی تلفنی و اینترنتی به بیمه شدگان می تواند از مراجعه آنان برای دریافت نوبت جلوگیری کند و باعث افزایش رضایت و آسودگی بیماران شود.
انتهای پیام
دیدگاهها
افزودن دیدگاه جدید