کدخبر :177734 پرینت
10 خرداد 1394 - 00:39

«صدای سرمایه» پاسخگوی مشتریان بانک سرمایه

مرکز تماس بانک سرمایه با نام «صدای سرمایه» جهت پاسخ گویی به پرسش های مشتریان این بانک و ثبت پیشنهادها و رسیدگی به انتقادات و شکایات آغاز به کار کرد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، مرکز تماس بانک سرمایه با نام «صدای سرمایه» پس از چندماه فعالیت آزمایشی، با حضور کارشناسان خبره بانکی به صورت رسمی کار خود را آغاز نموده است.

این مرکز تماس با شماره تلفن 42659-021 به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته آماده پاسخ گویی به پرسش ها و رفع مشکلات بانکی مشتریان ارجمند بوده و علاوه بر این، در صورت نیاز راهنمایی های لازم را به کارکنان بانک سرمایه ارائه خواهد نمود.

این گزارش می افزاید فهرستی از خدمات اطلاع رسانی و راهنمایی این مرکز به شرح زیر می باشد:

    پاسخ به سؤالات عمومی بانکی مشتریان
    ارائه مشاوره های مالی و سرمایه گذاری به مشتریان
    ارائه راهنمایی در خصوص انواع محصولات بانکی در حوزه ریالی و ارزی
    ارائه راهنمایی در خصوص انواع خدمات بانکی
    رفع مشکلات احتمالی در بهره برداری از خدمات الکترونیکی
    راهنمایی خدمات مشتریان حقیقی و حقوقی
    ارتباط تلفنی مستقیم با مدیران ارشد بانک
    دریافت انتقادات و پیشنهادها
    راهنمای پرداخت قبوض خدماتی (آب، برق، گاز، تلفن ثابت و همراه)
    راهنمای خرید شارژ تلفن همراه
    راهنمای خدمات ویژه فرهنگیان
    راهنمایی کارکنان شعب بانک (امور شعب)

در خاتمه این گزارش آمده است، مشتریان بانک سرمایه از این پس خدمت جدید «صدای سرمایه» را به عنوان مشاوری همیشه بیدار در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در کنار خود خواهند داشت.      

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.