کدخبر :177726 پرینت
09 خرداد 1394 - 17:44
مدیرعامل بانک ایران زمین:

همه نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مشتریان مسئول هستیم

نشست سراسری مدیران بانک ایران زمین با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران ارشد و سرپرستان سراسر کشور برگزار شد.

متن خبر

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این نشست دکتر محمد رضا امیرحسنخانی رئیس هیأت مدیره بانک ایران زمین مهمترین اهداف سال جاری بانک را ارائه خدمات مطلوب و همسو با خواست مشتریان عنوان کرد و اظهار داشت: باید بانک را خدمت محور کنیم تا براساس ارائه خدمات مطلوب برپایه بانکداری نوین بتوانیم ضمن حفظ و جذب مشتریان، آنها را تبدیل به مشتری وفادار و ماندگار برای بانک کنیم؛ زیرا مشتری براساس احترام و خدمت، جذب ما می‌شود.

دکتر امیرحسنخانی به تشریح عملکرد بانک در سال گذشته پرداخت و گفت: حرکت‌های خوب و رو به رشدی در بخش‌های مختلف بانک صورت گرفته است که نیاز دارد برای تداوم آن تمامی مدیران و پرسنل با یک وحدت رویه، در یک راستا حرکت کنند که در این صورت یقیناً شاهد خواهیم بود که بانک ایران زمین به یک بانک چابک و پویا تبدیل شود.

وی همچنین با بیان اهمیت مشتری‌مداری در بانک ایران زمین، تاکید کرد: تمام پرسنل باید احترام و تکریم مشتری را سرلوحه رفتار خود قرار دهند، زیرا کسب رضایت مشتری از مهمترین اهداف بانک ما محسوب می‌شود.

سید محسن هاشمی مدیر عامل بانک ایران زمین؛ در این نشست ضمن تاکید بر حفظ حقوق ذینفعان، اظهار داشت: در بانک ایران زمین سه گروه صاحبان سهام، سپرده‌گذاران و پرسنل به‌عنوان ذینفعان ما مطرح هستند که ما موظف هستیم تمام تلاش خود را برای حفظ حقوق آنها بکار ببندیم.

وی با اشاره به اهمیت جذب منابع ارزان قیمت در کاهش قیمت تمام شده پول گفت: سیاست ما جذب منابع ارزان برای پایین آوردن قیمت تمام شده پول است تا بتوانیم با کاهش قیمت پول سطح خدمات و تسهیلات ارائه شده خود را در مقایسه با سایر بانکها رقابتی کنیم.

هاشمی در خصوص کاهش و کنترل هزینه‌ها  اظهار داشت: باید مدیریت هزینه‌ برای رسیدن به نقطه مطلوب را در دستور کار قرار دهیم و همه باید نسبت به ایجاد فرهنگ حساسیت به هزینه ها تلاش کنیم، زیرا همه ما در قبال آن مسئولیت داریم.

مدیر عامل بانک ایران زمین با بیان اهمیت مشتری‌مداری در بانکداری امروز تصریح کرد: تمامی سرپرستان باید به شعب خود ابلاغ کنند که ما  در قبال تمامی مشتریان مسئول هستیم و باید  به بهترین نحو به آنها خدمات رسانی کنیم و در صورتی که خدمات ویژه ای را در راستای بانکدرای خاص که خارج از توان شعبه و سرپرستی است درخواست کردند، آنها را به مرکز و مدیران رده بالا ارجاع دهیم، ما از این پس به مشتری نه نمی‌گوئیم.

وی همچنین خواستار تکریم مشتریان در بالاترین سطح در شعب شد و اظهار داشت: پرسنل بانک ایران زمین به ‌عنوان بانکی که خدمت را اولین وظیفه و هدف خود می‌داند باید به طور مناسب و به موقع پاسخگوی مشتریان باشند.

این نشست در نخستین روز با سخنرانی مدیرعامل، اعضاء هیأت مدیره، معاونین، مدیران و سرپرستان شعب استانها در بخشهای مختلف پیگیری شد.

همچنین در دومین روز این همایش دکتر رهنما کارشناس مالی و استاد دانشگاه در خصوص دانش مالی به ایراد سخن پرداخت. از محورهای مهم سخنرانی ایشان شناخت فضای کسب و کار بانک، شناخت بازار و نحوه برنامه ریزی، شناخت ریسک و مدیریت ترازنامه بود.

در بخش پایانی این همایش نیز حجت الاسلام نقویان از استادان حوزه و دانشگاه مطالبی را در خصوص اخلاق، صداقت و احقاق حق مشتریان در بانکداری بیان فرمودند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.