کدخبر :176946 پرینت
21 اردیبهشت 1394 - 14:05

نخستین همایش ملی «تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی» برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی «تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی» 20 تا 21 خردادماه جاری در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

متن خبر

به گزارش سیتنا، تهمینه شاهوردی، دبیر علمی همایش ملی «تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی»، با اشاره به حمایت ارگان های مرتبط از جمله معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای برگزاری هر چه بهتر این همایش اظهار کرد: کمک به تعامل میان پژوهشگران، صاحب‌نظران و سازمان‌ها و نهادهای دست اندرکار، تبیین رویکردهای نظری مرتبط با وسایل ارتباط‌جمعی نوین با تأکید بر تلفن همراه و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای استفاده از تلفن همراه و نحوه مدیریت آن در سطوح مختلف از جمله اهداف برگزاری این همایش به‌شمار می‌رود.

وی افزود: تشریح وضعیت موجود، نحوه استفاده از تلفن همراه هوشمند در ایران و جهان و ارائه راهکارهای مناسب برای مدیریت تلفن همراه هوشمند (در دو سطح کاربران و سیاست‌گذاران) از دیگر اهداف برگزاری نخستین همایش ملی «تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی» به‌شمار می‌آید.

شاهوردی درباره محورهای اصلی این همایش نیزگفت: تاثیرات و پیامدهای اجتماعی - فرهنگی استفاده از تلفن همراه هوشمند، راهبردها و سیاست‌های تلفن همراه هوشمند در ایران، تجارب، ظرفیت‌ها، ابعاد و فرصت‌های تلفن همراه هوشمند، ویژگی‌های فناورانه تلفن همراه هوشمند و مطالعات آینده‌پژوهی تلفن همراه هوشمند از جمله عناوین محورهای برگزاری نخستین همایش ملی «تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی» محسوب می‌شود.

دبیر علمی همایش ملی «تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی»، درباره برگزاری کارگاه‌های جانبی این همایش اظهار کرد: کارگاه رسانه‌های اجتماعی و بهره‌گیری از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان تلفن همراه، کارگاه روزنامه‌نگاری و تلفن همراه هوشمند و کارگاه آینده‌پژوهی و کارگاه دورنمای آینده‌های بدیل تکنولوژی‌های تلفن همراه هوشمند در حاشیه برگزاری این همایش برگزار می‌شود.

شاهوردی تصریح کرد: مهلت ارسال چکیده مقالات تا 10 اردیبهشت‌ماه و مهلت ارسال اصل مقالات نیز تا پایان اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

براساس این گزارش، نخستین همایش ملی «تلفن همراه هوشمند و سبک زندگی» 20 تا 21 خردادماه جاری در محل پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود. علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به سایت همایش مراجعه کنند.

پایان پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.