کدخبر :17554 پرینت
13 آبان 1393 - 20:13

معاون توسعه فناوری سازمان گسترش: "رایتل" با ارائه‎ی بسته‌های ارزش افزوده برنده‎ی میدان رقابت با اپراتورها باشد

متن خبر

معاون توسعه‎ی فناوری و صنایع پیشرفته‎ی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، عنوان کرد: اگر رایتل با توجه به سابقه‌اش بتواند خدمات مطلوب، با بسته‌های ارزش افزوده و رقابتی بهتر را به مردم ارائه کند، قطعاً عرصه‎ی رقابت با دو اپراتور دیگر را به دست می‎گیرد.

 

دکتر "رمضانعلی صادق‌زاده" رئیس کمیته‎ی مخابرات کمیسیون صنایع و معادن در مجلس هفتم، در گفت‎وگو با خبرنگار سیتنا در ارزیابی موقعیت فعلی رایتل در مقایسه با سایر اپراتورهای تلفن همراه، گفت: با توجه به دریافت مجوز اینترنت نسل سوم و بالاتر از سوی دو اپراتور دیگر، دوره‎ی انحصار رایتل به عنوان اپراتور پیشتاز در این عرصه به اتمام رسیده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هر کدام از اپراتورها در فضای ایجاد شده می‌توانند با ارائه‎ی بسته‌های مناسب و متنوع در چارچوب مجوز رگولاتوری به ارائه‎ی سرویس مبادرت کنند؛ رایتل نیز باید بتواند در این فضای رقابتی حضور پررنگ‌تری داشته باشد.

 

نائب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس هفتم، با اشاره به تاخیر اولیه در ارائه‎ی سرویس توسط اپراتور سوم، تصریح کرد: در فضای فعلی ایجاد شده رایتل باید به تناسب شرح وظایفی که در پروانه‌اش لحاظ شده و با توجه به مجوز رگولاتوری، خدمات نوین خود را به مشترکانش ارائه دهد، زیرا تاخیری که در آغاز کار پیش روی رایتل بود، جدای از دلایل آن، به ضرر این اپراتور تمام شد.

دکتر صادق‌زاده در ادامه‎ی گفت‎وگوی خود با سیتنا، تشریح کرد: رایتل باید از نظر زیرساخت‌هایی مانند پوشش جغرافیایی، پهنای باند و در دسترس بودن، اقدامات مناسب‌تر و گسترده‌تری داشته باشد و از سوی دیگر، در بحث ارزش افزوده و ارائه‎ی بسته‌های مختلف نیز باید عرصه‎ی رقابت را به دست گیرد.

وی، گفت: رایتل اگر بتواند با توجه به پروانه‌ای که دارد در کار خود ایستادگی کند و نسبت به اپراتورهای دیگر قوی‌تر عمل کند، با استناد به سابقه‌ای که در این حوزه دارد، قطعاً آینده‎ی موفقی در پیش رو خواهد داشت.

معاون توسعه‎ی فناوری و صنایع پیشرفته‎ی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در عین حال خاطرنشان کرد: اگر رایتل نتواند در این عرصه فعایت مثمر ثمری داشته باشد، دیگر انحصاری نیز ندارد.

دکتر صادق‌زاده معتقد است: رایتل باید خدمات مطلوب، با بسته‌های ارزش افزوده و رقابتی بهتر را به مردم ارائه کند و در این صورت برنده‎ی این میدان خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.