کدخبر :1747 پرینت
19 اسفند 1390 - 09:33

شاتل جایزه‌ی ملی بهره‌برداری را کسب کرد

متن خبر

شاتل بزرگترین مصرف کننده پهنای باند اینترنت کشور بعد از مخابرات و دارای بیشترین تعداد پروانه‌ی ISDP از رگولاتوری موفق به دریافت جایزه‌ی ملی فناوری اطلاعات شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سیتنا)، "محمد حسن شانه ساززاده" رئیس هیات مدیره‌ی شرکت شاتل از دریافت نشان تقدیر دو ستاره در نهمین جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران خبر داد و اعلام کرد: جایزه‌ی ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی از سوی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای نخستین بار به یک شرکت در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات اعطا شد.

 

وی با بیان اینکه 108 شرکت در این جشنواره حائز شرایط بودند و 49 شرکت گواهی تعهد به تعالی را گرفتند، ادامه داد: تنها 5 شرکت در کشور حائز شرایط دریافت تندیس شدند.

 

وی همچنین  شمار کاربران اینترنت پرسرعت شاتل را 320 هزار کاربر عنوان کرد و ادامه داد: بدون شک جایزه‌ی ملی تعالی سازمانی تاثیر مثبتی در ارائه‌ی خدمات این شرکت در سطح استانداردهای جهانی به کاربران اینترنت سراسر کشور خواهد داشت.

 

شانه ساززاده  خاطرنشان کرد: برای سال آینده این شرکت قصد دارد که نشان تقدیر 4 ستاره EFQM که تاکنون تنها 10 سازمان در ایران موفق به دریافت آن شده اند را کسب کند، همچنین شاتل در جشنواره ملی فاوا که اردیبهشت ماه سال 91 برگزار می شود نیز حضور فعال خواهد داشت.

 

مدل‌های تعالی سازمانی یا سرآمدی کسب و کار بر اساس تجارب سازمان‌های برتر دنیا تدوین شده و از بهترین ساز و کارهایی هستند که رهبران سازمان‌ها در اغلب کشورهای پیشرفته و درحال توسعه برای غلبه بر چالش های مدیریتی و مقایسه وضعیت خود با سازمان‌های برتر از آنها استفاده می‌کنند که از معروف ترین این مدل‌های تعالی می‌توان به جایزه‌ی تعالی اروپا و کیفیت کانادا اشاره کرد که براساس این مدل‌ها امروز در دنیا جوایزی در سطوح ملی و بین المللی اعطا شده و سازمان‌های برتر معرفی می‌شوند.

انتهای پیام                          

 

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.