کدخبر :17428 پرینت
05 آبان 1393 - 12:49

شانزدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین‌المللی دریایی ایران برگزار می‌شود

متن خبر

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری شانزدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین المللی دریایی ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش سیتنا، دکتر محمد سعید سیف دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی ضمن اعلام برگزاری شانزدهمین همایش صنایع دریایی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد: همزمان با این همایش که در بندرعباس و از تاریخ 11 تا 14 آذرماه برگزار می‏شود نمایشگاه بین المللی دریایی ایران نیز برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش بیان کرد: آشنایی کارشناسان و متخصصان، اساتید و مسئولان اجرایی کشور با مسائل و مشکلات این صنعت مهم و ارائه راهکارهای منطقی جهت حل مشکلات و پیشرفت بیشتر صنایع دریایی از جمله مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

سیف همچنین با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد 450 مقاله به این همایش ارسال شده است افزود: مقالات دریافتی در هفت موضوع: مدیریت و برنامه ریزی، صنعت و فناوری های دریایی، نفت، گاز و سازه‌های فراساحل، حمل و نقل و خدمات دریایی، علوم دریایی و شرایط محیطی، قوانین، مقررات و استانداردها و سرمایه های انسانی ارائه شده است.

 

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی در پایان ضمن دعوت از همه علاقه مندان و فعالان عرصه دریا برای حضور در این همایش افزود: امیدواریم برگزاری این همایش بتواند گام موثری در راه توسعه صنایع دریایی و فناوری های مرتبط با آن در کشورمان باشد.

 

بر اساس این گزارش، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت جشنواره به آدرس http://www.miciran.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.