کسر کارمزد پیامک از مشتریان یک بانک ایرانی!
مشتریانی که تمایلی به استفاده از سامانه پیامکی ندارند، میتوانند حداکثر تا تاریخ ۵/۲/۱۳۹۴ با مراجعه به شعب بانک یا ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۶۴۱۴۰ نسبت به غیرفعال سازی این سرویس برای شماره حساب/حساب های خود اقدام نمایند.
به گزارش سیتنا، بانک ملی طی اطلاعیه ای اعلام کرد:
به اطلاع مشتریان ارجمند بانک ملی ایران می رساند؛ با عنایت به بهینه سازی سرویس ارسال پیام کوتاه ( ساپتا ) مقرر گردید از ابتدای سال ۱۳۹۴ مبلغ (۰۰۰ر۱۰۰ ریال) به ازای هر حساب فعال به عنوان آبونمان یکساله ، ازحساب مشتریانی که از خدمات سامانه مذکور برخوردار می گردند ،کسر می شود .
لذا از مشتریانی که تمایلی به استفاده از این سامانه ندارند تقاضا می نماید حداکثر تا تاریخ ۵/۲/۱۳۹۴ با مراجعه به شعب بانک یا ارسال عدد ۱ به شماره ۱۰۰۰۶۴۱۴۰ نسبت به غیرفعال سازی این سرویس برای شماره حساب/حساب های خود اقدام نمایند.
مشتریانی که برای تعدادی از حسابهای خود از این سامانه استفاده نموده و تمایل به لغو آن برای برخی از حسابهای خود داشته باشند ، الزاماٌ جهت غیر فعال نمودن سامانه برای حسابهای منتخب خود باید به شعبه مراجعه نمایند. در مورد مشتریانی که پس از تاریخ فوق متقاضی استفاده از سرویس پیام کوتاه باشند ، آبونمان سالیانه به صورت سیستمی از حساب ایشان کسر خواهد شد.
شایان ذکر است کسر آبونمان سال ۱۳۹۴ سامانه ساپتا از کسانی که از گذشته عضو این سامانه بوده و تمایل به استفاده از این سامانه را از این پس نیز داشته باشند در پایان اردیبهشت ماه صورت گرفته و برای مشتریانی که بعد از این تاریخ ثبت نام کنند در زمان ثبت نام آبونمان یکساله از آنان اخذ خواهد شد.
انتهای پیام
افزودن دیدگاه جدید