کد مطلب: 

173609

فرزاد حسنی پرده از رازهای زندگی مشترک با آزاده نامداری برداشت؛ با ادعای «تهدید به قتل» از من شکایت کرده

بعد از انتشار عکس جنجالی آزاده نامداری مبنی بر مورد ضرب و شتم توسط همسر سابقش، فرزاد حسنی مجری سرشناس تلویزیون طی یادداشتی پرده از رازهای زندگی مشترک با آزاده نامداری برداشت و از مردم ایران خواست با دقت بیشتری به مسائل نگاه کنند.
فرزاد حسنی پرده از رازهای زندگی مشترک با آزاده نامداری برداشت؛ با ادعای «تهدید به قتل» از من شکایت کرده

به گزارش سیتنا به نقل از پارسینه، این یادداشت به شرح زیر است:

مردم عزیز سرزمینم... دو سال در برابر اظهارات خلاف واقع و بی حرمتی هایی که بر من روا رفت و مظلوم نمایی ها و استفاده از احساسات پاک شما سکوت اختیار کردم. اکنون نیز براساس خواسته‌ی مادر سیده 63 ساله ام و وثیقه‌ی سوگندی که یاد کرده ام پاسخ می دهم.

کوتاه! کوتاه از آن جهت که احساس من بر این عقیده استوار است که حریم خصوصی افراد متعلق به ذوالحرم است ولاغیر. بر فرض محال اگر این ادعاهای کذب صحت هم داشت، آیا این روش درستی برای بیان آنهاست؟ ریختن آبروی دیگران و حتی خانواده خود به چه قیمتی؟ به قیمت پخش تصویرمان از تلویزیون؟! انسان ها را از روشی که برای رسیدن به هدفشان انتخاب می کنند بشناسید...

1- کدام انسانی با اندک بهره هوشی می تواند بپذیرد که این خانم تا به حال هیچ گونه شکایتی از من نکرده باشد؟ قطعا با اندکی دقت و بررسی صفحات مجازی متعلق به مشارالیها که سرشار از تصاویر و مدارک غیر واقعیست پاسخ سوال روشن است!

2- ایشان با بیان ادعاهای گوناگون و تجمیع کلکسیونی از عناوین مجرمانه همچون ضرب و شتم، افترا، تهدید به قتل، شکستن گوشی همراه (باور کنید به همین جرم!) و ارسال پیامک از من شکایت کرده و در تمامی این موارد به واسطه‌ی صدور احکام قضایی دست خالی از دادسرا برگشته است! به عنوان مثال رجوع کنید به پرونده کلاسه ی 922192/63 در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو تهران. در کدامیک از این موارد محکوم واقع شده ام؟ هیچ کدام!

3 - اساسا مسائل خانوادگی ما به مدیران رسانه چه ارتباطی دارد؟ چرا ایشان با فرافکنی و عدم قبول واقعیت، موضوعات فی مابین در زندگی شخصی را به عدم پخش مستندشان ارتباط می دهند؟! اساسا ممنوعیت فعالیت ایشان از مراجع دیگر و به واسطه مواردیست که مرتبط با جدایی اش از من نیست.

4- پاسخ مفصل و قاطع من به این فرمایشات کذب و عکس های غیر واقعی و تهمت های پی در پی و مظلوم نمایی در مرجع قضایی به واسطه طرح شکایت از ایشان صورت خواهد پذیرفت و فصل الخطاب همه‌ی ما قانون است. تا سیه رو شود هر که در او غش باشد.

وی ادامه داد؛ در پایان می خواهم این دو سوال من در صفحه‌ی اینستاگرام ایشان پرسیده شود که:

1- نظر ایشان درباره گروهک (...) چیست؟

2- نظر ایشان درباره‌ی عاطفه ی مادری و عشق به فرزندشان چیست؟

با سپاس - خاک پای ملت ایران - فرزاد حسنی

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.7 (11 رای)
سیتنا 5
2015-03-24 23:16

دیدگاه‌ها

تصویر shabnam
برو بابا 9 ماه ازدواج کردی و بچه دارید خودتی ببین لیاقت آزاده رو نداشتی همین دیگه خودتو جمع کن و اراجیف نگو
ارسال شده توسط shabnam در 07 فروردين 94 - 00:16
تصویر shabnam
اول اینکه چرا دست روی زن دراز میکنی دوم اینکه خانم نامداری درست مسگن دوستان اردبیهشن 93 بنده خانم نامداری رو با همسر سابقشون در کیش دیدم و میگم که حرفهای خانم نامداری صحت دارن از رفتار همسرشون مشخص بود که چه جور آدمیه خیلی بد نکن خدا خوشش نمیاد
ارسال شده توسط shabnam در 07 فروردين 94 - 00:12
تصویر سامان
هر دو بزرگوارید'هر دو محترمید' کافیست مدتی به هیچ سوالی پاسخ ندید''فک کنید چند سال از این موضوع گذشته و اهمیت و رنگ خودشو تو زندگیتون کم کرده'''به آینده فک کنید'برای هر دو آرزوی بهترینها رو دارم
ارسال شده توسط سامان در 05 فروردين 94 - 23:24
تصویر مجید
اولا شما دو نفر دیگر واقعا شورش را در آورده اید ثانیا اثبات ضرب و شتم در دادگاه توسط زوجه خیلی مشکل است و نیاز به شهود و مدارک کافی دارد که اهل فن شرایطش را بهتر می دانند و احتمالا به خاطر همین است که هیچوقت متهم نشده ای .
ارسال شده توسط مجید در 05 فروردين 94 - 21:46
تصویر هموطن از شیرگاه مازندران
سلام ، بنده هموطن شما هستم هر دو عزیزان ملت ایران هستید دوستان عزیز جناب حسنی و سرکار خانم نامداری ، بهرحال بعد از جدایی حرف و حدیث پیش می اید ، باید هردوطرف با سعه صدر این دوره را طی نمایید ، قطعا به هر دو این عزیز بخاطر مسایلی که پیش امده از لحاظ روحی و روانی فشار زیادی وارد شده ، از جناب حسنی خاضعانه خواهش می کنیم شما فقط سکوت کنید هر اتفاقی که افتاده قطعا هردو طرف دخیل بودید به قول روان شناسان هیج اتفاقی در خلا نمی افتد ، دوستان با ارامش سال جدید را شروع کنند دست وپا زدن در این مسیر برایتان جز ایجاد مشکلات بیشتر چیزی عایدتان نخواهد کرد ،. هموطنی که سعادت هردو عزیز را طلب می کند . حیف است این مسیر اگر ادامه پیدا کند به صلاح هیج کدام نیست . این جدال قطعا برنده نخواهد داشت ودشمن شاد کن خواهید شد . موفق باشید عزیزان مردم ایران
ارسال شده توسط هموطن از شیرگاه مازندران در 05 فروردين 94 - 20:55
تصویر مسلمان
برادر عزیز هیچ میدانیدطرح این موضوعات از ناحیه شما وهمسر سابقتون چقدر قداست ازدواج وتشکیل خانواده را در اذهان جوانان ما خدشه دار کرده؟شما هردو گندآبه ای را با این گفته هاتون هم می زنید که مشترکا بعدازطلاق ایجادکرده اید وبوع متعفن این گندآبه همه مخاطبان شما وخانم نامداری را از شما بیزار ومشمئزکرده است-تمام کنید این جنگ ونفرت را
ارسال شده توسط مسلمان در 05 فروردين 94 - 12:52
تصویر طهرانی
مثل همیشه یک مشت کلمات عربی و ادبی و درشت.. و البته سوء استفاده در این متن موج میزنه.. 1) به میان کشیدن پای مادر سیده 63 ساله و سوء استفاده از ایام فاطمیه.. آقای حسنی فقط خودت خانواده نداری که..همسر سابقت هم خانواده ای داشته که دلشون از دیدن جای مشت و لگدپرونی های حضرتعالی روی صورت و بدن نحیف دخترشون دلشون خون شه..سیده یا غیر سیده! 63 ساله یا غیر 63 ساله! 2) دومین سوء استفاده به نظر سیاسی هر شخص برمیگرده که به خودش مربوطه..نگو به خطر نظرات سیاسی این خانوم رو به این روز انداختی که خودت بیشتر از هر کسی زیر سوالی!
ارسال شده توسط طهرانی در 05 فروردين 94 - 12:44
تصویر توانا
باسلام ، دوستان اول از همه مسایل شخصی خودتان را حودتان حل کنید و در صورت لزوم دادگاه خانواده و دوم اینکه اقای حسنی نظر سیاسی ایشان کاملاً شخصی است و به شما و هیچ کس دیگه ربطی نداره و طرح این سوال خیلی مسخره و مضحک بوده است ، مگه میشه از شما پرسید که نظر سیاسی شما چیه و چرا ؟
ارسال شده توسط توانا در 05 فروردين 94 - 04:30

افزودن دیدگاه جدید