کدخبر :172753 پرینت
17 بهمن 1393 - 01:19

شعب، خط مقدم حفظ و تداوم اعتماد مردم به بانک ملی هستند

دکتر همتی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره بانک ملی در نشست صمیمانه با 600 نفر از رؤسای شعب این بانک در تهران ضمن تشریح برنامه های تحول بانک و اقدامات انجام گرفته برای ارتقاء جایگاه بانک ملی به سؤالات متعدد رؤسای شعب در یک محیط صمیمی پاسخ داد. در این جلسه که اعضای هیئت مدیره و معاونین و مدیران ارشد بانک نیز حضور داشتند اعضاء هیئت مدیره و معاونین مدیر عامل نیز برنامه ها و مطالب ضروری خود برای توسعه امور بانک را مطرح کردند.

متن خبر

به گزارش سیتنا، دکتر همتی از روسای شعب خواست در هفته های پایانی سال بر تلاش خود افزوده و برای جذب بیشتر منابع و وصول مطالبات اقدام کنند.

مدیر عامل بانک تأکید کرد رعایت اخلاق و تکریم مشتریان یک اصل ضروری در بانک ملی است. اعتماد مردم به بانک ملی یک سرمایه بزرگ است و همکاران با تکریم مشتریان در حفظ این سرمایه بکوشند.

دکتز همتی تأکید کرد با تلاش شما و تک تک همکاران در سراسر کشور به حمداله روند امور بانک ملی بعد از مشکلات جدی که با آن مواجه شد و به روی ریل اصلی برگشته و من از شما می خواهم سرعت حرکت قطار پیشرفت و توسعه بانک ملی را افزایش دهید.

وی سودآوری بانک را عامل مهم توسعه آن دانست و همه ارکان بانک را برای تلاش جدی در جهت بالا بردن درآمد بانک و افزایش بهره وری و سودآوری فراخواند.

وی با اشاره به تلاش های انجام گرفته در حوزه وصول مطالبات و حقوقی بانک از ابتدای سال برای کاهش مطالبات معوق تأکید کرد خوشبختانه روند وصول و تعیین تکلیف مطالبات با کارگروه هایی که تعیین شده است به خوبی پیش می رود و انشاءاله نتایج آن را تا پایان سال خواهیم دید.

وی رسیدگی به وضعیت معیشتی همکاران را از دغدغه های اصلی خود و هیئت مدیره یاد کرد و گفت: من از همه توان خود در این زمینه استفاده خواهم کرد و انشاءاله نتایج خوبی خواهیم گرفت.

در این نشست سه ساعته رؤسای شعب در یک فضای صمیمی مسائل و مشکلات و پیشنهادهای اصلاحی خود را برای بهتر کردن امور بانک مطرح کردند.

قبل از سخنان مدیر عامل آقایان برات کریمی معاون امور شعب مدیر عامل و علی رحیمی مدیر امور شعب تهران گزارشی از عملکرد شعب تهران و سراسر کشور را ارائه کردند. 

انتهای پیام

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید

افزودن دیدگاه جدید

کپچا
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.